Connect with us
Tuesday,04-August-2020

تفریح

ہندی فلم انڈسٹری کو ایک اورصدمہ ،معروف رقاصہ اور کوریوگرافر سروج خان کا انتقال

Published

on

sarojkhan

بالی ووڈ کی مشہوررقاصہ اور اپنے فن میں ماہر کوریوگرافر سروج خان کا انتقال ہوگیا ہے، ان کا انتقال رات دیر گئے ممبئی میں ہوا۔ سروج کی موت کی وجہ حرکت قلب بند ہونا بتایا جارہا ہے۔ انہیں سانس میں دشواری کی شکایت کے بعد 20 جون کو باندرا کے گرو نانک اسپتال میں داخل کیا گیا تھا۔
اطلاع کے مطابق اسی دوران اسپتال میں داخل ہونے کے بعد سروج خان کی لازمی کوویڈ 19 تحقیقات بھی کی گئیں جس میں انفکشن کی تصدیق نہیں ہوئی تھی۔سروج خان 22 نومبر 1948 کو ممبئی میں پیدا ہوئے تھے۔ وہ 72 سال کی تھی۔ ان کا اصلی نام نرملا ناگپال تھا۔ انہوں نے 200 سے زیادہ فلموں کے لئے کوریوگرافی کی۔ سروج پہلی اسسٹنٹ کوریوگرافر تھیں لیکن وہ 1974 میں بننے والی فلم گیتا میرا نام سے کوریوگرافر بن گئیں۔سروج خان نے 1986 سے لے کر 2019 تک سینکڑوں بالی ووڈ فلموں میں گانوں کی کوریوگرافی کی۔
سروج خان ’چولی کے پیچھے کیا ہے‘ جیسے بہت سے سپر ہٹ اور مشہور گانوں پر رقص کی وجہ سے ہٹ ہوگئیں تھیں، سروج خان نے بہت سی ہٹ فلموں کے گانوں کوریوگرافی کی جن میں ’تیزاب، کھلنائیک، مسٹر انڈیا، چالباز، نگینہ، چاندنی، ہم دل دے چکے صنم، دیوداس‘ شامل ہیں۔
سروج خان کو 2002 میں فلم ’گرو‘ کے لئے فلم فیئر ایوارڈ ، اسی سال فلم ’دیوداس‘ کے لئے فلم فیئر ایوارڈ اور فلم ‘لگان’ کے لیئے نیشنل ایوارڈ سے نوازا گیا تھا اس کے علاوہ 2007 می فلم ’جب وی میٹ‘ کے لئے بہترین کوریوگرافر کا قومی فلم ایوارڈ بھی دیا گیا۔
واضح رہے کہ 2020 بالی ووڈ کے لئے ایک بہت ہی برا سال ثابت ہورہا ہے۔ ایک کے بعد ایک بالی ووڈ اسٹارز اس دنیا کو الوداع کہہ رہے ہیں ۔ پہلے عرفان خان، پھر رشی کپور اور میوزک ہدایتکار واجد خان کی موت کی خبریں سامنے آئی ہیں، اس کے بعد سب سے چونکانے والی خبر سوشانت سنگھ راجپوت کی خود کشی کا معاملہ سامنے آیا جس کی وجہ سے لوگ اب بھی مکمل طور پر بازیاب نہیں ہوسکے ہیں اور اب سروج خان کے انتقال سے پوری فلمی دنیا لرز گئی ہے۔

تفریح

امیتابھ بچن کورونا سے ٹھیک ہوکر اسپتال سے گھر لوٹ گئے

Published

on

بالی ووڈ کے عظیم اداکارامیتابھ بچن کورونا سے ٹھیک ہوگئے ہیں۔
امیتابھ کی کورونا رپورٹ منفی آئی ہے۔ اس کے بعد امیتابھ کو ممبئی کے ناناوٹی اسپتال سے چھٹی دے دی گئی ہے۔ امیتابھ بچن نے ٹوئٹ کرکے اپنے شائقین کے ساتھ یہ خوشخبری شیئر کی ہے۔
امیتابھ بچن نے ٹوئٹ کیا کہ ’’میں کورونا نگیٹیو آیا ہوں۔ اسپتال سے چھٹی مل گئی ہے اور گھر میں کورنٹائن ہوں۔ بھگوان کا کرم رہا اور ماں۔بابوجی کا آشیرواد، قریبی اور شائقین کی دعائیں بھی رہیں۔ ناناوٹی اسپتال کی نرسنگ بہترین تھی اور سبھی نے بہت دھیان رکھا۔ انہیں کی وجہ سے میں یہ دن دیکھ پارہا ہوں۔‘‘
اس سے پہلے ابھیشیک بچن نے بھی سوشل میڈیا پر یہ خبر شیئر کرکے اپنی خوشی کا اظہارکیا تھا۔
واضح رہے کہ گیارہ جولائی کو امیتابھ بچن اور ابھیشیک بچن نے ٹوئٹ کرکے کورونا پازیٹیو ہونے کی جانکاری دی تھی۔
اس کے بعد دونوں کوناناوٹی اسپتال میں بھرتی کرایا گیا تھا۔ اس کے بعد ایشوریہ رائے اور ان کی بیٹی ارادھیا بچن کی بارہ جولائی کو کورونا رپورٹ پازیٹیو آئی تھی اور دونوں گھر میں ہی آئسولیشن میں تھیں۔ بعد میں انہیں بخار اورگلے میں درد کی شکایت کے بعد ڈاکٹروں نے گھر پر ان کی جانچ کی اور اسپتال میں بھرتی ہونے کا مشورہ دیا۔
اس کے بعد سترہ جولائی کو ایشوریہ اور ان کی بیٹی ارادھیا کوناناوٹی اسپتال میں بھرتی کرایاگیا۔ کورونا سے ٹھیک ہونے کے بعد ایشوریہ اور ان کی بیٹی ارادھیا کو بھی ستائیس جولائی کو اسپتال سے چھٹی مل گئی تھی۔

Continue Reading

تفریح

دیشا کی موت اور سوشانت کی خودکشی پر ایک بار پھر سوال اٹھے

Published

on

سوشانت کیس کی تفتیش کون کرے، یہ معاملہ سپریم کورٹ تک پہنچا ہے، لیکن سوال یہ ہے کہ کوئی پولیس یا تفتیشی ایجنسی جس کو کیس کی مزید تفتیش کے لئے دیا جائے گا، کیا دیشا سیلین کی موت کا معاملہ بھی زیر تفتیش میں آئے گا یہ نہیں۔
کے کے سنگھ نے اپنی ایف آئی آر میں لکھا ہے کہ 9/8جون کی رات سوشانت کی سکریٹری دیشا نے خودکشی کرلی، اسے ریا چکرورتی نے ہی ملایا تھا۔ میرا بیٹا دیشا کی خودکشی کی وجہ سے گھبر گیا، اس نے ریا کو فون کیا لیکن اس نے فون نمبر بلاک کردیا تھا۔ میرے بیٹے کو ڈر تھا کی کہی ریا اس خودکشی کے لیے اُسے مجرم نہ ٹہرا دے۔ باندرا کے ایک پولیس اہلکار نے کچھ دن پہلے بتایا تھا کہ اس معاملے میں پوچھ گچھ کرنے والے کسی بھی گواہ نے معلومات دی تھی کہ جب دشا سیلین کی موت کی خبر میڈیا نے سوشانت کے سابق سکریٹری کے طور پر ظاہر کی اور اسے بتایا گیا، سوشانت اس بات پر بہت غمزدہ تھے کہ ان کا نام دیشا کی موت کی خبروں میں کیوں شامل کیا جارہا ہے۔
عہدیداروں کے مطابق سوشانت دیشا سے بہت زیادہ بار نہیں ملے تھے۔ سوشانت نے دیشا کے ساتھ صرف دو یا تین بار براہ راست گفتگو کی تھی، کیونکہ دیشا سوشانت کی ٹیم میں صرف ایک ممبر تھی۔ باندرا پولیس نے اپنی ابتدائی تفتیش میں دیشا کی موت اور سوشانت کی خودکشی کے درمیان تعلق کو قطعی طور پر مسترد کردیا۔ لیکن سوشانت کے والد نے اپنی ایف آئی آر میں دیشا سیلین کی موت کا ذکر کیا ہے اور یہ بھی الزام لگایا ہے کہ ‘کہیں ریا کو اس خودکشی کا ذمہ دار سوشانت پر ڈالنے کا الزام ہے، جب بھی اس معاملے میں ریا چکرورتی سے پوچھ گچھ کی جاتی ہے، تو دیشا سیلین کی موت کے بارے میں سوال ایک بار پھر پیدا ہوا۔

Continue Reading

تفریح

اداکار سونو سود 47 برس کے ہوئے

Published

on

بالی وڈ کے مشہور اداکار سونو سود آج 47 برس کے ہو گئے ہیں۔
پنجاب کے ضلع مونگا میں 30 جولائی 1973 کوپیدا ہوئے سونو سود نے ناگپور کے انجینئرنگ کالج میں تعلیم حاصل کی ہے۔ جب وہ انجینئرنگ کی تعلیم حاصل کررہے تھے تب سونو ٹرین کے ڈبے میں ٹوائلٹ کے پاس چھوٹی سی خالی جگہ پر سوکر جایا کرتے تھے تاکہ اپنے والد کے پیسے بچاسکیں۔ انجینئر بننے کے بعد سونو نے ماڈلنگ شروع کی اور ممبئی پہنچ گئے۔
سونو سودنے اپنے فلمی کیریئر کا آغاز 1999 میں تامل فلم ’کلا جھاگر‘ سے کیا تھا اور 2002 میں ریلیز ہندی فلم ‘شہید اعظم’ سے بالی وڈ میں قدم رکھا۔ اس فلم میں انہوں نے بھگت سنگھ کا کردار ادا کیا تھا۔ اس کے بعد وہ ’یووا، عاشق بنایا آپ نے، جودھا اکبر، ایک وواہ ایسا بھی، دبنگ، بڈھا ہوگا تیرا باپ، رمیا وتساویا، آر راجکمار اور ہیپی نیو ایئر‘ جیسی متعدد فلموں میں نظر آئے۔
سونو سود کورونا بحران میں مہاجر مزدوروں کو ان کے گھروں تک پہنچانے میں مدد فراہم کرنے کے لئے سرخیوں میں آئے اور اس کے بعد سے انہیں سوشل میڈیا پر مسیحا کے نام سے پہچانا جانے لگا اور وہ ابھی بھی لوگوں کی مدد کررہے ہیں۔ سونو سود اپنی سالگرہ نہیں مناتے۔ دراصل سونو اپنی ماں سے بہت پیار کرتے تھے لہذا جب سے اس کی والدہ کا انتقال ہوا ہے تبھی سے انہوں نے اپنی سالگرہ منانا بند کردی۔ سونو کی اہلیہ کا نام سونالی ہے، سونو کی اہلیہ اور دونوں بچے لائم لائٹ سے دور رہتے ہیں۔ اس کا کنبہ عوامی تقریبات میں شاذ و نادر ہی نظر آتی ہے۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com