Connect with us
Sunday,07-March-2021
تازہ خبریں

جرم

نکسلیوں کےحملے میں بی جے پی رکن اسمبلی اور چار سکیورٹی اہلکار ہلاک : چھتیس گڑھ

Published

on

چھتیس گڑھ کے ضلع دنتے واڑہ میں نکسلیوں کی طرف سے کئے گئے بارودی سرنگ دھماکے سے بی جے پی کے ممبر اسمبلی بھیمامنڈاوی اور چار سیکورٹی اہلکار ہلاک ہو گئے ۔
پولیس ذرائع نے بتایا کہ دنتے واڑہ کے ممبر اسمبلی بھیما مڈاوي بستر پارلیمانی سیٹ پر تشہر کے آخری دن بچیلي میں میٹنگ میں شرکت کے بعد شام تقریبا چار بجے نکلنار واپس جا رہے تھے کہ راستے میں کیو یكوڈا سے چار کلومیٹر دور نکسلیوں نے بارودی سرنگ سے دھماکہ کر کے ان کی گاڑی کو اڑا دیا۔ یہ دھماکے اتنا شدید تھا کہ ممبر اسمبلی کی گاڑی کے پرخچے اڑ گئے۔
ذرائع نے بتایا کہ اس دھماکہ میں رکن اسمبلی مانڈوی اور چار سکیورٹی اہلکار ہلاک ہو گئے ۔ ان کی لاشوں کے ٹکڑے دور دور تک بکھر گئے ۔ نكسليو نے دھماکے کے بعد فائرنگ بھی کی اور اس کے بعد جنگلوں کی طرف بھاگ گےجس مقام پر دھماکہ ہوا وہاں کئی فٹ گہرا گڈھا بن گيا ۔ جائے وقوعہ پر پہنچی پولیس اور انتظامیہ کے اعلی افسران اضافی پولیس فورس کو لے کر پہنچ گئے ہے اور علاقے میں تلاشی شروع کی گئی ہے۔
یہ علاقہ بستر پارلیمانی حلقہ میں آتا ہے جہاں پر آج شام ہی ا نتخابی مہم ختم ہو ئی ہے ۔یہاں پر لوک سبھا انتخابات کے پہلے مرحلے میں 11 اپریل کو پولنگ ہونی ہے ۔ اس واقعہ سے پورے علاقے میں خوف و ہراس پھیل گیا ہے۔ سیاسی پارٹیوں کے لوگوں اور انتخابی ڈيوٹي پر تعینات ملازمین میں سب سے زیادہ دہشت کا ماحول ہے۔ اس نکسل علاقے میں گزشتہ روز سے ہی پولنگ عملے سیکورٹی فورسز کے ہیلی کاپٹروں سے روانہ کیا جا رہاہے۔

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

جرم

دنیا میں ایک دن میں تین لاکھ سے زیادہ افراد کورونا سے متاثر

Published

on

corona

عالمی وبا کورونا وائرس سے دنیا بھر میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران تین لاکھ سے زیادہ لوگ متاثر ہوئے ہیں اس کے ساتھ ہی متاثرین کی تعداد بڑھ کر 116383381 ہوگئی۔
امریکہ کی جان ہاپکنز یونیورسٹی کے سائنس و ٹکنالوجی کے مرکز (سی ایس ایس ای) کی جانب سے جاری اعداد و شمار کے مطابق دنیا کے 192 ممالک اور علاقوں میں اس دوران پانچ ہزار سے زیادہ لوگوں کی کورونا سے موت ہوئی۔ دنیا میں اب تک 25 لاکھ 85 ہزار سے زیادہ لوگوں کی اس وبا سے موت ہوچکی ہیں۔
دنیا میں امریکہ، ہندوستان، برازیل اور روس کورونا وبا سے سب سے زیادہ متاثر ہیں اور ان سبھی ممالک میں وسیع پیمانے پر کورونا کا ٹیکے لگائے جارہے ہیں۔

Continue Reading

جرم

بھیونڈی میں محصول وصولی کے لئے پرانت آفیسر کی جانب سے کی گئی 195 گوداموں کو سیل کرکے املاک ضبطی کی کاروائی

Published

on

seal-bhiwandi-gdaon

بھیونڈی: (نامہ نگار )
محکمہ محصول کے ذریعے مالی سال کے اختتام تک ہر سال محصول وصول کرنے کے لئے زوردار مہم چلائی جاتی ہے ، تھانہ ضلع کلکٹر راجیش نارویکر نے بھیونڈی تعلقہ کے سال 2020-21 مالی سال زمین محصول کے لئے 95 کروڑ روپے ، مٹی اور ریتی کی کانکنی کے لئے 15 کروڑ 50 لاکھ روپے وصولی کا ہدف دیا ہے۔

مذکورہ وصولی کے لئے دئیے گئے ہدف کے لئے وصولی کی کاروائی 31 مارچ 2021 تک مکمل کرنے کے لئے بھیونڈی کے پرانت آفیسر ڈاکٹر موہن نلدکر اور تحصیلدار آدھیک پاٹل کی رہنمائی میں ، تمام بورڈ آفیسرس اور تلاٹھی نے پورے تعلقہ میں سرکاری محصول کی بازیابی کے لئے سخت کاروائی کا عمل شروع کردیا ہے۔ اس کارروائی کے تحت تعلقہ میں جن جائیداد مالکان نے گزشتہ سال تک حکومت کی واجب الادا رقم کی ادائیگی نہیں کی ہے ایسی منقولہ اور غیر منقولہ جائیداد کو سیل کرکے ضبط کرنے کی کارروائی کا آغاز کیا گیا ہے۔ جس میں موضع قاریولی ، کالہیر ، کھونی ، پورنا ، سونالے ، کونگاؤں ، انجور ، وڈپے ، ان ٹھکانوں پر کاروائی کرتے ہوئے 195 گوداموں کے گالے ، 1 کمپنی اور 1 ساؤ مل وغیرہ املاک کو سیل کرکے اپنے ہدف کو پورا کرنے کی کوشش شروع کردی ہے۔۔

واضح ہو کہ محصول کی وصولی کے لئے براہ راست گودام ضبطی کارروائی کے آغاز سے گودام مالکان میں سراسیمگی طاری ہوگئی ہے۔

Continue Reading

جرم

کار کے اصلی مالک نہیں تھےمنسوخ ہیرین ، پولیس تفتیش میں بتایا تھا اس دن کے واقعہ کو

Published

on

تھانہ کے کار ڈیکوریٹر منسوخ ہیرین کی موت نے صنعت کار مکیش امبانی کے گھر کے قریب بارود سے بھری اسکارپیو میں ایک نیا رخ اختیار کر لیا ہے۔ منسوخ کی تھانہ کے نوپاڑہ میں دکان تھی۔ وہ تھانہ میں کھوپٹ سگنل کے قریب وکاس پام ٹاور میں بیوی اور تین بچوں کے ساتھ رہتے تھے ۔ منسوخ ہیرین کو تفشیش کے لئے گذشتہ ہفتے ممبئی پولیس ہیڈ کوارٹر میں طلب کیا گیا تھا۔ یہ بھی انکشاف ہوا ہے کہ منسوخ اس کار کا اصل مالک نہیں تھے ۔

منسوخ نے پولیس کو بتایا کہ 17-18 فروری کی رات ، ان کی اسکارپیو کچھ تکنیکی وجوہات کی بناء پر وکرولی شاہراہ پر خراب ہوگئی تھی۔ تو انہوں نے اسے وہاں چھوڑ دیا تھا ۔ کچھ گھنٹوں بعد ، جب وہ وہاں واپس لوٹے تو ان کی کار چوری ہوگئی تھی ۔ اس شخص کی شناخت نہیں ہوسکی ہے جس نے منسوخ کی اسکارپیو کار چوری کرکے اسے مکیش امبانی کی بلڈنگ کے باہر چھوڑ دیا تھا ۔

بعد میں یہ شخص کچھ فاصلے پر کھڑی انوا کار میں بیٹھ کر فرار ہوگیا تھا ۔ انوا کار میں کوئی دوسرا شخص پہلے سے موجود تھا۔ یہاں تک کہ انوا کی بھی شناخت نہیں ہوسکی ہے۔ وہ انوا کس کی تھی ، یہ ابھی تک معلوم نہیں ہوسکا۔ ممبئی کرائم برانچ کی 10 ٹیمیں اس معاملے کی تحقیقات کر رہی ہیں۔ تھانہ پولیس ، این آئی اے اور مہاراشٹر اے ٹی ایس بھی متوازی تحقیقات کر رہی ہے۔ لیکن منسوخ ہیرین کی مشکوک موت نے ممبئی پولیس کو شک کے گھیرے میں لے لیا ہے۔

سابق وزیراعلیٰ اور قائد حزب اختلاف فڑنویس نے ممبئی پولیس کے ایک افسر سیکریٹری وجھے کو بھی اس معاملے میں این آئی اے کی تحقیقات کا مطالبہ کرتے ہوئے شبہے میں ڈال دیا ہے۔ فڑنویس نے دعوی کیا ہے کہ ہیرین اپنی کار کے خراب ہونے کے بعد تھانہ کے کرافورڈ مارکیٹ آئے ۔ وہاں ہیرن نے کس سے ملاقات کی وہ سب سے اہم لنک ہے۔ وہ جس اولا کار سے کرافورڈ مارکیٹ پہنچے تھے اس
کے ڈرائیور سے پوچھ تاچھ میں اہم انکشاف ہوسکتے ہیں ۔ انہوں نے یہ بھی سوال اٹھائے کہ وجھے تھانہ میں رہتے ہیں اور اس واقعے میں استعمال ہونے والی دونوں کاریں بھی تھانہ سے آئیں۔

اس معاملے کی تحقیقات کا فریضہ بھی فڑنویس نے وجھے کے سپرد کیا تھا۔ ایک ٹیلیگرام چینل پر ‘جیش الہند’ کا ذمہ داری لینے کا پوسٹ ڈالا گیا تھا۔ تب جیش الہند نے اسے غلط کہا۔ حیرت کی بات یہ ہے کہ ، API وجھے نے سات دن تک اس معاملے کی تفتیش کی ۔ منسوخ اصل میں اس کار کے اصل مالک نہیں تھے ۔ اس گاڑی کی ملکیت سیم پیٹر نیوٹن کی ہے۔ انٹریئر کی رقم ادا نہ کرنے پر منسوخ نے یہ کار ان سے لی تھی۔ منسوخ کی لاش ممبرا کے ریتی بندر سے ملی ہے۔ جسم پر کسی قسم کے چوٹ کے نشان نہیں ہے ، جبکہ فڑنویس نے بتایا کہ منسوخ نے پولیس کو دیئے اپنے بیان میں کہا ہے کہ اس نے یہ کار خریدی تھی۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com