Connect with us
Wednesday,30-September-2020

جرم

مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے و وزیر داخلہ انیل دیشمکھ سے شکایت، مسلمانوں کے ساتھ ناانصافی برداشت نہیں کی جائے گی

Published

on

(پریس ریلیز)
مہاراشٹر کے ضلع جلگاؤں کے شہر پارولہ کے قریب واقع دیہات بھولا بابرا میں مالیگاؤں شہر کے دو مسلم نوجوانوں کے ساتھ مآب لنچنگ کا سنگین واقعہ رونما ہوا۔ اطلاع کے مطابق 15 سے 20 افراد نے کمالپورہ کے ساکن وسیم خان عزیز خان اور شیخ مبین شیخ شیخ کلیم کی گاڑی کو روک کر انہیں گاڑی سے نکال کر بری طرح سے مارا پیٹا اور ان پر الزام لگایا کہ یہ افراد ممنوعہ جانوروں کی تجارت کرنے کی غرض سے جانوروں کو مالیگاؤں لے جارہے تھے۔ یہ واقعہ منگل 21 جولائی کو پیش آیا۔ مسلم نوجوانوں کو بے دردی سے مارے اور پیٹے جانے کے بعد بھی پولس نے کیوں قانون ہاتھ میں لینے والوں کے خلاف مقدمہ درج نہیں کیا- اس واقعہ کی اطلاع جیسے ہی مالیگاؤں پہنچی سابق رکن اسمبلی آصف شیخ رشید نے زخمی افراد میں شیخ مبین اور وسیم خان کے گھر داد رسی کے لئے حاضری لگائی اور اہل خانہ سے اظہار ہمدردی پیش کیا۔
وہیں آصف شیخ نے جلگاؤں ضلع گرامین ایس پی سے فون پر گفتگو کی اور خاطیوں کے خلاف شکایات درج کرنے اور انہیں گرفتار کرنے کا مطالبہ کیا۔ آصف شیخ نے پارولہ کے دیہات بھولا بابرا کے پولس انسپکٹر سے بھی گفتگو کی قانون ہاتھ میں لینے والے فرقہ پرستوں پر 307 کے تحت مقدمہ درج کرنے کا مطالبہ کیا۔ اسطرح کی تفصیلات آصف شیخ نے نمائندہ بیباک کو دی۔ اور بتایا کہ اس ضمن میں ہم نے ناسک ڈیوژن رینج کے آئی جی (انسپکٹر جنرل آف پولس سے بھی شکایت کی اور کہا کہ مسلمانوں کے ساتھ اسطرح کی ناانصافی برداشت نہیں کی جائے گی۔ جانوروں کی آمد و رفت کے نام پر مسلمان نوجوانوں کو فرقہ پرستی اپنا شکار بنارہے ہیں جس سے ضلع پورے مہاراشٹر میں ماحول خراب ہونے کا خدشہ ہے اس لئے فرقہ پرستوں پر لگام لگائی جائے اور ان پر سخت کارروائی کی جائے۔ کمالپورہ کے وسیم خان اور شیخ مبین کے گھر پہنچ کر آصف شیخ نے زخمیوں کی عیادت کی اس موقع پر آصف شیخ کے ساتھ فاروق فیض اللہ، افضل ماسٹر، ایوب خان قریشی، شکیل ماسٹر کی سربراہی میں سرکردہ افراد موجود تھے۔ وہیں ایک وفد آصف شیخ نے جائے واردات پر روانہ کیا ۔
دوسری جانب شیخ آصف نے مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے اور وزیر داخلہ انیل دیشمکھ کو ایک مکتوب ای میل کرتے ہوئے اس واقعہ کی تفصیلات کی روشنی میں مطالبہ کیا کہ مہاراشٹر بھر میں پولس انتظامیہ کو الرٹ رہنے کی اجازت دی جائے اور بجرنگ دل۔ وشو ہند پریشد کے کارکنان پر نظر رکھی جائے تاکہ وہ گئو رکشا کے نام پر زبردستی مسلم تاجروں کے ساتھ مار دھاڑ نہ کریں ۔انہوں نے کہا کہ مسلمانوں کے دوسرے سب سے بڑے مذہبی تہوار عید الضحٰی پر کسی بھی قسم کی کوئی گڑ بڑی نہ ہونے پائے اسکا خیال رکھا جائے۔ اور مالیگاؤں کے مسلم نوجوانوں کو انصاف دیا جائے ۔خیال رہے کہ جانوروں کے نام پر سال گزشتہ تبریز انصاری کو مار مار کر شہید کردیا گیا تھا جسکا زخم ابھی تک تازہ ہے۔

جرم

ہماچل میں کورونا کے 66 نئے معاملے،کل مریض 14523 ہوئے، 178کی موت

Published

on

VIRUS

ہماچل میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کورونا انفیکشن کے 66 نئے معاملے آنے کے ساتھ ریاست میں اس وبا سے متاثرہ افراد کی مجموعی تعداد 14523 ہوگئی ہے اور ان میں سے 10866 کے صحت یاب ہونے کے بعد سرگرم معاملات 3454 ہیں۔ریاست میں کورونا کے سبب اب تک 178 اموات ہوئی ہیں۔
ریاست کے محکمہ صحت وخاندانی بہبود کی جانب سے آج یہاں جاری اعدادوشمار کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 259 کورونا مریض صحت یاب ہوئے ہیں۔ان میں شملہ کے سب سے زیادہ 99، اونہ 71، کانگڑا 36، بلاس پور 18، سرمور 14، لاہول اسپیتی 12، چمبا پانچ اور ہمیر ہور میں چار مریض شفایاب ہوئے۔
وہیں منگل کو تین کورونا مریضوں کی موت ہوئی۔منڈی کے نیرچیک میڈیکل کالج میں بلاس پور کے لکھن پور رہائشی 73 سالہ بزرگ خاتون کی موت ہوگئی۔خاتون ذیابیطس کے علاوہ دیگر کئی بیماریوں میں مبتلا تھی۔اس کے علاوہ کانگڑا میں مزید دو مریض جاں بحق ہوئے جس سے اس ضلع میں کورونا سے ہلاک ہونے والوں کی تعداد بڑھ کر 44 ہوگئی ہے۔وہیں شملہ 32، سولن 26، مندی 25، سرمور 13، اونہ 12، چمبا 10، ہمیرپور سات، کلو چھ، کنور دو اور بلاس پور ضلع میں کورونا سے ایک موت ہوئی ہے۔

Continue Reading

جرم

ممبئی میں منشیات سمگلر گرفتار، 14.4 لاکھ روپے مالیت کا ایم ڈی ضبط

Published

on

Heroine-Drug

ممبئی پولیس نے گوریگاؤں نواحی علاقے میں منشیات کے ایک 22 سالہ اسمگلر کو گرفتار کیا اور اس کے پاس سے 14.40 لاکھ روپے مالیت کا ممنوعہ نشہ آور مواد میفڈروون (ایم ڈی) برآمد کیا۔ ایک اہلکار نے یہ اطلاع دی۔ اس افسر نے بتایا کہ خفیہ معلومات کی بنیاد پر، پیر کی شب کرائم برانچ نے علاقے میں ایک جال بچھایا تھا۔ انہوں نے بتایا کہ ملزم نور محمد محبوب خان رات 9.20 بجے فلم سٹی روڈ پہنچا اور کسی کے منتظر روڈ پر کھڑا ہوا تھا۔ اس کے عمل مشکوک لگ رہے تھے۔ افسر نے بتایا کہ پولیس ٹیم آگے بڑھنے سے پہلے ہی اس کے پاس پہنچی۔ تلاشی کے دوران اس کے پاس سے 480 گرام میفڈروون ملا۔
میفڈرون کو (MD) ایم ڈی کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ یہ ایک مصنوعی مادہ ہے۔ افسر نے بتایا کہ ملزم کرلا کے علاقے کمانی کا رہائشی ہے، اس نے دوران تفتیش اعتراف کیا ہے کہ وہ اپنے موکل کو منشیات سپلائی کرنے آیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ وہ قتل کی کوشش سمیت کم سے کم 10 سنگین جرائم میں ملوث رہا ہے۔
ساتھ ہی وہ نواحی گھاٹکوپر میں دو مجرمانہ مقدمات میں بھی مطلوب ہے۔ افسر نے بتایا کہ پولیس یہ جاننے کی کوشش کر رہی ہے کہ ملزم ممنوعہ ادویہ کہاں سے خریدا تھا اور یہ کس کو فراہم کیا جانا تھا۔ انہوں نے بتایا کہ ممبئی کی ایک عدالت نے ملزم کو 3 اکتوبر تک پولیس تحویل میں بھیج دیا ہے۔

Continue Reading

جرم

گورنر سے ملی پائل گوش، انوراگ کشیپ پر فوری کارروائی کا مطالبہ

Published

on

فلمساز انوراگ کشیپ پر عصمت دری اور جنسی استحصال کا الزام عائد کرنے والی اداکارہ پائل گھوش نے منگل 29 ستمبر کو مہاراشٹر کے گورنر بھگت سنگھ کوشیاری سے ملاقات کی۔ پائل نے اپنی میٹنگ میں گورنر سے انوراگ کشیپ پر فوری کارروائی کا مطالبہ کیا۔ اس کے ساتھ ہی، پائل نے اپنی جان کو بھی خطرہ قرار دیتے ہوئے اپنے لئے وائی زمرے کے تحفظ کا مطالبہ کیا۔
گورنر بھگت سنگھ کوشیاری سے ملاقات کے بعد، پائل نے کہا، “گورنر سے میری ملاقات نتیجہ خیز رہی۔ میں نے انوراگ کشیپ پر فوری کارروائی کرنے کو کہا۔ انہوں نے مزید کارروائی میں بھی مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی ہے۔ پائل کے ساتھ اس ملاقات میں ان کے وکیل اور آر پی آئی رہنما رامداس آٹھاوالے بھی موجود تھے۔


پائل کے وکیل نے اس ملاقات کے بعد بتایا کہ اداکارہ ریچا چڈھا نے پائل کے خلاف ہتک عزت کا مقدمہ دائر کیا ہے جس کے لئے ان کے خلاف شکایت درج کی گئی ہے۔ انہوں نے دعوی کیا کہ ریچا چڈھا نے پائل کو ڈرانے کے لئے نوٹس بھجوایا ہے تاکہ وہ انوراگ کشیپ کے خلاف مقدمہ درج نہ کریں۔ وضاحت کریں کہ پائل نے اپنے الزامات میں انوراگ کشیپ نے مبینہ طور پر کہا تھا کہ ریچا چڈھا، ماہی گیل اور ہما ​​قریشی جیسی اداکارائیں ایک موقع پر ان کے پاس آئیں۔


اس سے قبل پیر کے روز، پائل گھوش اور آر پی آئی کے رہنما رامداس نے پیر کو انوراگ کشیپ کی گرفتاری کا مطالبہ کرتے ہوئے مشترکہ پریس کانفرنس کی تھی۔انوراگ پر جنسی بدکاری اور عصمت دری کا الزام لگانے والی پائل نے ان کی جان کو خطرہ میں ڈال دیا تھا۔ کہا اس دوران پائل نے اپنے لئے سیکیورٹی کا مطالبہ کرنے کے بارے میں بھی بات کی۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com