Connect with us
Friday,03-July-2020

سیاست

کانگریس نےاسمرتی ایرانی پران کی تعلیمی قابلیت کے متعلق جھوٹ بولنے کا الزام عائد کیا

Published

on

کانگریس نے جمعہ کو بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کی سینئر لیڈر اور مرکزی وزیر اسمرتی ایرانی پر ان کی تعلیمی قابلیت کے متعلق جھوٹ بولنے کا الزام عائد کیا اور کہا کہ انہیں اس کی قانونی اور اخلاقی ذمہ داری لے کر عہدے سے استعفی دے دینا چاہئے۔
کانگریس کی ترجمان پرینکا چترویدی نے یہاں پارٹی ہیڈکوارٹر میں صحافیوں کو بتایا کہ متحرمہ ایرانی نے امیٹھی لوک سبھا حلقہ میں اپنی امیدواری کا اعلان کرتے ہوئے ایک حلف نامہ دخل کیا ہے جس میں انہوں نے اپنی تعلیمی قابلیت انٹرميڈیٹ پاس اور دہلی یونیورسٹی کے مفت تعلیم اسکول میں بی كام کورس میں داخلہ دکھایا ہے۔
انهوں نے کہا کہ محترمہ ایرانی نے اپنی تعلیمی قابلیت کے متعلق اس سے پہلے الیکشن کمیشن، لوک سبھا، راجیہ سبھا اور کورٹ میں دیئے گئے حلف ناموں میں مختلف معلومات دی ہے۔ انهوں نے یہ بھی دعوی کیا ہے کہ ان کے پاس امریکہ کی ییل یونیورسٹی کی گریجویشن کی ڈگری ہے۔
محترمہ چترویدی نے کہا کہ متحرمہ ایرانی نے تعلیمی قابلیت کے تعلق سے مختلف حلف نامہ دے کر عوامی نمائندگی قانون 1955 کی دفعہ 125 اے اور 33 کی خلاف ورزی کی ہے ۔ اس کے علاوہ یہ تعزیرات ہند کے تحت بھی قابل جرم عمل ہے ۔کانگریس لیڈر نے الزام عائد کیا کہ محترمہ ایرانی نے مرکزی وزیر کے عہدے پر رہتے ہوئے اپنے اختیارات اور اثررسوخ کا غلط استعمال کیا ہے۔ اس لئے انہیں اس قانونی اور اخلاقی ذمہ داری لیتے ہوئے مرکزی وزیر کے عہدے سے استعفی دینا چاہئے۔

(جنرل (عام

دہلی میں زلزلے کے جھٹکے

Published

on

EARTH

دہلی کے آس پاس کے علاقوں میں آج بروز جمعہ درمیانے درجے کی شدت کا زلزلہ آیا۔ لوگ گھروں سے باہر نکل آئے تھے۔
ہندوستان کے نیشنل سینٹر برائے سیسمولوجی کے مطابق زلزلے کا مرکز ہریانہ کے گڑگاؤں سے 60 کلومیٹر جنوب مغرب میں تھا۔
زلزلہ سطح زمیں سے 35 کلومیٹر کی گہرائی میں شام 7 بجکر ایک منٹ پر آیا۔
دہلی اور گردونواح میں کئی سیکنڈ تک زبردست زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے گئے۔

Continue Reading

سیاست

لاک ڈاؤن سے پیدا ہونے والے الجھن کو دور کرنے کے لئے ادھو اور پوار کی میٹنگ

Published

on

ممبئی کے بالاصاحب ٹھاکرے میموریل میں مہاراشٹر کے وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے اور این سی پی سپریمو شرد پوار کی ملاقات چل رہی ہے۔ شیوسینا کی زیرقیادت والی ریاستی حکومت میں ناراض اتحادیوں کی تعداد بڑھتی جارہی ہے۔ پہلے کانگریس شیوسینا سے ناراض تھی، اب لاک ڈاؤن کے معاملے پر این سی پی کے وزرا ناراض ہیں۔
در حقیقت مہاراشٹر حکومت نے ممبئی کے تھانہ، میرا روڈ سمیت متعدد علاقوں میں لاک ڈاؤن کو سختی سے نافذ کیا ہے۔ وہی ممبئی کے بعد پونے میں کورونا کے مریض سب سے زیادہ ہیں لیکن وہاں پر راحت دی گئی ہے۔ اسی طرح کنٹینمنٹ زون کے 2 کلومیٹر دائرے کو لیکر بھی کسی بھی طرح کا کوئی آرڈر محکمہ داخلہ کو نہیں ملا ہے۔ موجودہ حکومت میں محکمہ داخلہ این سی پی کے پاس ہے۔
حکومت نے جو آرڈر جاری کیا ہے اس میں اسے لاک ڈاؤن کہا گیا ہے، جبکہ پہلے حکومت نے اسے انلاک کانام دیا تھا۔ اب اس سے این سی پی کے وزراء الجھن میں پڑ گئے ہیں کہ یہ کس قسم کا لاک ڈاؤن ہے۔ ان سبھی معاملات پر اختلافات حل کرنے کے لئے شرد پوار اور ادھو ٹھاکرے کی ملاقات کو کافی اہم مانا جارہا ہے-

Continue Reading

سیاست

کانپور:شہید پولیس اہلکار کے اہل خانہ کو 1-1 کروڑروپئے کا مالی تعاون

Published

on

اترپردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے جمعہ کو کانپور میں شہیدہونےو الے 8پولیس اہلکار کے اہل خانہ کے لئےمالی تعاون کے طور پر ایک۔ایک کروڑ روپئے اور اہل خانہ میں سے ایک فرد کو سرکاری نوکری دینے کا اعلان کیا ہے۔
مالی تعاون کا اعلان کرتے ہوئے وزیر اعلی نے کہا کہ اس واردات کے مجرمین کو کسی بھی صورت بخشا نہیں جائے گا۔ایک کروڑ روپئے کے ساتھ ہر ایک کے اہل خانہ کے ایک فرد کو سرکاری نوکری دی جائے اور انہیں غیر معمولی پنشن بھی دیا جائےگا۔انہوں نے کہا کہ ہم شہیدوں کےا ہل خانہ کے ساتھ ہیں اور ان کی قربانیوں کو رائیگاں نہیں جانے دیں گے۔
یہ اعلان جمعہ کو یہاں وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کے ذریعہ پولیس لائن میں شہیدوں کو تعزیت پیش کرنے کے بعد کیا۔جوپولیس والے مارے گئے ہیں ان میں ایک ڈی ایس پی، تین سب انسپکٹر شامل ہیں۔اس موقع پر وزیر اعلی نے کہا کہ پولیس نے ٹیمیں تشکیل دی ہیں اور اس واردات میں ملوث مجرمین کو جلد ہی گرفتار کرلیا جائےگا۔
وزیر اعلی نے مزید کہا کہ ‘مجرمین میں سے دو پولیس کے ساتھ ہوئے مڈھ بھیڑ میں مارے گئے اور کچھ ہتھیار جوکہ پولیس اہلکار سے لوٹے گئے تھے اسے برآمد کیا گیا ہے۔وزیر اعلی نے نائب وزیر اعلی کیشو پرساد موریہ،انڈسٹری کے وزیر ستیش مشرا کے ساتھ شہید پولیس اہلکار کے اہل خانہ سے ملاقات کی اور ان کی ڈھارس بندھائی۔
پولیس لائن پہنچنے نے پہلے وزیر اعلی نے اسپتال کو دورہ کیا جہاں انہوں نے اس واردات میں زخمی 6پولیس اہلکار اور ایک ہوم گارڈ کی عیادت کی ۔شہید ہونے والے پولیس جوانوں میں سرکل افسر دیویندر مشرا،جو وکاس دوبے کے مکان پر چھاپہ مارنے والی ٹیم کی قیادت کررہے تھے۔اس کے علاوہ سب انسپکٹر مہیش چندرا یادو، انیپ کمار سنگھ،نیبولال اور کانسٹیبل جتیندر، سکتان سنگھ، ببلو اور راہل شامل ہیں۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com