Connect with us
Monday,28-September-2020

(جنرل (عام

راجستھان کے ضلع ٹونک میں غیر معینہ مدت کیلئے کرفیو

Published

on

راجستھان میں ضلع ٹونک کے مالپورہ میں راون دہن کے وقت نکالی گئی رام بارات پر پتھراؤ کئے جانے سے کشیدگی پیدا ہونے کے بعد بدھ کی صبح پانچ بجے سے غیر معینہ مدت تک کیلئے کرفیو لگا دیا گیاہے۔
ضلع ٹونک کے کلکٹر کے کے شرما نے کرفیو کے احکامات جاری کرتے ہوئے انٹرنیٹ خدمات پر بھی 10 اکتوبر تک روک لگا دی ہے۔ مال پورہ میں کل راون دہن کے وقت نکالی گئی رام بارات پر ایک فرقہ کے لوگوں نے پتھراؤ کیا ، وہ لوگ راون کا پتلا جلانے نہیں دے رہے تھے۔ اس کے بعد دونوں اطراف میں شدید جھڑپ کے بعد پتھراؤ کا واقعہ ہوا۔
پولیس نے مظاہرین کو كھدیڑكر حالات کو کنٹرول کیا۔ واقعہ کے بعد علاقے میں بڑی تعداد میں پولیس اہلکاروں کو تعینات کیا گیا ہے۔ بعد میں انتظامیہ کی نگرانی میں آج صبح چار بجے راون کا پتلا جلایا گیا اور اس دوران افراتفری مچی رہی۔ دریں اثنا، ممبر اسمبلی کنہیا لال کی قیادت میں تھانے پر دھرنا دیا گیا۔
واقعہ کے بعد کچھ لوگوں نے پرانے فسادات کی تصویریں وهاٹس ایپ پر تقسیم کرکے کشیدگی کو بڑھانے کی کوشش کی۔

جرم

پالگھر ایس پی کی ریت مافیا کے خلاف کارروائی، 7.90 کروڑ مالیت کا سامان ضبط

Published

on

مہاراشٹر کی پالگھر پولیس نے ویرار کے ریتی بندروں کے خلاف بڑی کارروائی کی ہے۔ پولیس نے 790 ملین مالیت کا سامان ضبط کرلیا ہے۔ تاہم، اس معاملے میں کوئی گرفتاری عمل میں نہیں آئی ہے۔ پولیس سپرنٹنڈنٹ ٹیم کو دیکھ کر ریت مافیا فرار ہوگئے۔ معلومات کے مطابق، سابق ایس پی گورو سنگھ نے ویرار (مشرق) خانیوڑے، کھرڑی، ویترنا، چیخل ڈونگری وغیرہ جیسے ریتی بندروں پر دو سال سے کھدائی پر پابندی عائد کردی تھی۔
پچھلے سال 18 نومبر کی رات، پالگھر کی سنگھ ٹیم، ٹیم کے ہمراہ کھارڈی کی بندر کو دیکھنے گئی تھی، تب وہاں بڑی تعداد میں ریت نکالی جارہی تھی۔ ایس پی کی کار دیکھ کر اس پر ریت مافیا نے حملہ کردیا۔ سنگھ کی منتقلی کے بعد، ریت مافیا ایک بار پھر متحرک ہوگیا اور بڑے پیمانے پر ریت کان کنی کا کاروبار شروع ہوگیا۔
جب یہ اطلاع پالگھر کے نومنتخب ایس پی، دتہ شندے کو ملی، تو وہ ہفتہ کی شام ساڑھے چار بجے بھاری پولیس بستی کے ساتھ خانیوڑے اور کھارڈی ریتی بندر پہنچے۔ پولیس ٹیم کو دیکھ کر تمام ریت مافیا فرار ہوگئے۔ پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے 1،600 براس کی ریت، 102 سیکشن پمپ، 1 جے سی بی، 230 کشتیاں، کریشر وغیرہ قبضہ میں لے لیا ہے۔

Continue Reading

جرم

ٹی سینٹر میں چل رہا تھا ہوکا پارلر، 5 گرفتار

Published

on

ہوکا پارلر شہر کے مختلف علاقوں میں بھرپور طریقے سے چل رہے ہیں۔ شانتی نگر پولیس نے اوچیت پاڑا کے علاقے میں تی سینٹر میں چلنے والے ہوکا پارلر پر چھاپہ مار کر ڈرائیور سمیت چار دیگر افراد کو گرفتار کرلیا ہے۔ شانتی نگر پولیس اسٹیشن کے تحت قاصب ٹی سنٹر میں غیر قانونی طور پر ہوکا پارلر چلایا جارہا تھا۔ اطلاع ملنے پر پولیس کانسٹیبل گنیش ہرنے نے چھاپہ مارا اور ہماشو جیسوار (22)، شہباز شیخ (21)، فہیم انصاری (20)، نفیس قریشی (19) اور انیس قریشی (21) کو گرفتار کرلیا، جو ایک ہوکا پارلر چلاتے تھے۔

Continue Reading

سیاست

سنجے راوت اور دیوندر فڑنویس کی ملاقات کے بعد مہاراشٹر کی سیاست میں ہلچل، وزیر اعلی کی سرکاری رہائش گاہ پر شرد پوار اور ادھو ٹھاکرے کی ملاقات

Published

on

(محمدیوسف رانا)
مہاراشٹر کے سابق وزیر اعلی دیوندر فڑنویس اور شیوسینا کے ترجمان سنجے راوت کے مابین ہونے والی ملاقات مہا وکاس آگھاڑی کے لیڈران کے ساتھ مہاراشٹر میں سیاسی سرگرمیاں تیز ہوگئی ہیں۔
اپوزیشن لیڈر دیوندر فڑنویس اور شیوسینا کے ترجمان سنجے راوت کی گزشتہ دنوں ہونے والی ملاقات سے ریاست مہاراشٹر کی سیاست میں ہلچل پیدا ہوگئی ہے۔ اس ملاقات کے بعد آج سرکاری رہائش گاہ’’ ورشا‘‘ پر ہنگامی طور پر این سی پی کے سینئر لیڈر شرد پوار اور ریاستی وزیر اعلی ادھوٹھاکرے کے مابین ہونے والی میٹنگ تقریباً کم و بیش ایک گھنٹے تک گفتگو کا سلسلہ جاری رہا۔ اس ملاقات میں کون کون سے موضوعات زیر بحث تھے؟ سنجے راوت اور دیویندر فڑنویس ملاقات کے بعد پیدا ہونے والی مہا وکاس آگھاڑی میں بے چینی کے تدارک کے لئے کیا لائحہ عمل ترتیب دیا گیا؟
تادم تحریر وزیر اعلی ادھوٹھاکرے اور شرد پوار کے درمیان وزیر اعلی کی سرکاری رہائش گاہ ورشا پر ہونے والی میٹنگ میں کیا کیا باتیں ہوئیں یہ معلوم نہیں ہوسکیں۔
سیاسی حلقوں میں یہ ملاقات اس شدت سے محسوس کی گئی کہ شیوسینا کے ترجمان کو وضاحت کرنا پڑی کہ ‘میں نےسابق وزیر اعلی دیویندر فڑنویس سے ملاقات کی جس میں کچھ امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔وہ مہاراشٹر میںاپوزیشن لیڈر ہیں اور بہار میں ہونے والے انتخابات میں بی جے پی کے انچارج بھی ہیں۔ہمارے درمیان نظریاتی اختلافات ہوسکتے ہیں لیکن ہم دشمن نہیں ہیں۔ اس ملاقات سے مہاراشٹر کے وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے بھی واقف تھے۔یہ ملاقات صرف اور صرف سامنا میں انٹرویو کے لئے کی گئی۔اتنا ہی میں آج اپوزیشن لیڈر دیوندر فڑنویس کو بھی وضاحتی بیان جاری کرنا پڑا انہوں نے کہا کہ سنجے راوت جی چونکہ شیوسینا کے ترجمان کے ساتھ سامنا کےایڈیٹر بھی ہیں اس لئے وہ میرا انٹرویو لینا چاہتے اس ملاقات میں کسی بھی سیاسی پہلو پر گفتگو نہیں ہوئی ہے۔
سنجے راوت اور دیویندر فڑنویس کی ملاقات پراپنا موقف واضح کرتے ہوئے مہاراشٹر بی جے پی کے چیف ترجمان کیشیو اپادھیائے نے کہا کہ اس میٹنگ کا کوئی سیاسی نقطہ نظر نہیں ہے۔ انہوں نے ٹویٹ کرتے ہوئے کہا کہ ‘راوت دیویندر فڈنویس کا شیوسینا کے ترجمان سامناکے لئے انٹرویو کرنا چاہتے ہیں۔ بس یہی دونوں رہنماؤں کے درمیان ملاقات کا باعث بنا۔ انہوںنے مزیدکہاکہ فڑنویس نے راؤت کو بتایا تھا کہ جب وہ بہار کی انتخابی مہم سے واپس آئیں گے تو وہ انٹرویو دیں گے۔
واضح رہے مہاراشٹر میں شیوسینا لیڈر سنجے راوت بی جے پی پر مسلسل حملہ کرتے ہیں۔ پھرچاہے یہ شاعری کے انداز میں ہو یا شیو سینا کے قلم کے ذریعے۔ ایسی صورتحال میں دونوں کی ملاقات
پرطرح طرح کی قیاس آرائیاں کی جارہی ہیں۔
شیوسینا،این سی پی اور کانگریس کے علاوہ دوست پارٹیوں نے ملک کر مہا وکاس آگھاڑی بنا کر اس کے زیر نگراں مہاراشٹر میں حکومت سازی کر رہے ہیں مگر روز اول سے ہی ان کے مابین جاری ہونے والے تنازعات ختم کا نام نہیں لے رہے ہیں۔
اب ہفتہ کے روز مہاراشٹر کے سابق وزیر اعلی دیویندر فڑنویس اور شیوسینا کے ممبر پارلیمنٹ سنجے راوت نے ملاقات موضوع بحث بنی ہوئی ہے۔
یاد رہے شیوسینا اور بی جے پی نے۲۰۱۹؍ کےمہاراشٹر اسمبلی انتخابات اتحاد بنا کر ساتھ ساتھ لڑے لیکن اقتدار کی تقسیم پر دونوں اتحادیوں کے مابین اختلافات ہوگئے۔ دونوں پارٹیوں کے مابین پاور شیئرنگ فارمولہ پر اتفاق نہیں ہوسکا اس لئے شیوسینا نے مہاراشٹر کا اقتدار حاصل کرنے کے لئےایک انوکھا راستہ اختیار کرتے ہوئے این سی پی اور کانگریس سے ہاتھ ملایااور مہا وکاس آگھاڑی بنا کر اقتدار حاصل کر لیا اس اتحاد کو یقینی بنانے میںشرد پوار اور سنجے راوت دنوں نے اہم کردار ادا کیے تھے۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com