Connect with us
Saturday,08-August-2020

بین الاقوامی

کورونا کے سبب بیڈمنٹن ٹورنامنٹ 15 سے 23 اگست تک منعقد کیا جائے گا : ڈنمارک

Published

on

بی ڈبلیو ایف تھامس ابیر کپ بیڈمنٹن ٹورنامنٹ کو کورونا وائرس کے خطرے کے سبب ملتوی کر دیا گیا ہے۔
یہ ٹورنامنٹ 16 سے 24 مئی تک منعقد ہونا تھا اور اسے اب 15 سے 23 اگست تک منعقد کیا جائے گا۔
بیڈمنٹن ڈنمارک نے ہفتہ کو ایک پریس ریلیز میں یہ جانکاری دی۔

بین الاقوامی

آخری کرکٹ میچ میں نیوزی لینڈ کے خلاف ہندستان 242 پر ڈھیر

Published

on

سلامی بلے باز پرتھوی شا (54)، چتیشور پجارا (54) اور هنوما وهاري (55) کی نصف سنچریوں کے باوجود دنیا کی نمبر ایک ٹیسٹ ٹیم ہندستان دوسرے اور آخری کرکٹ میچ کے پہلے دن ہفتہ کو مایوس کن کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے نیوزی لینڈ کے خلاف پہلی اننگز میں 63 اوور میں 242 رن پر سمٹ گئی۔
نیوزی لینڈ نے اس کے جواب میں پہلی اننگز میں دن کا کھیل ختم ہونے تک 23 اوور میں بغیر کوئی وکٹ کھوئے 63 رن بنا لئے ہیں اور وہ ہندستان کے اسکور سے 179 رنز پیچھے ہے۔
بلے بازوں کی طرح ہندوستانی گیند بازوں نے بھی مایوس کیا اور وہ دن کے کھیل میں کیوی ٹیم کا کوئی وکٹ نہیں نکال سکے۔

Continue Reading

بین الاقوامی

سری لنکا نے ویسٹ انڈیز سے تین میچوں کی سیریز میں 1-0 سے برتری حاصل کی

Published

on

وانیدو هنسارنگا کی ناٹ آؤٹ 42 رنز کی فیصلہ کن اننگز کی بدولت سری لنکا نے ویسٹ انڈیز کو ہفتہ کو پہلے ون ڈے میں پانچ گیند باقی رہتے ایک وکٹ سے شکست دے کر تین میچوں کی سیریز میں 1-0 کی برتری حاصل کرلی۔
ویسٹ انڈیز نے اوپنر شائی ہوپ کی 140 گیندوں پر 10 چوکوں کی مدد سے بنی 115 رن کی سنچری کی بدولت 50 اوور میں سات وکٹ پر 289 رنز بنائے۔ ڈیرن براوو نے 39، رسٹن چیز نے 41، كيمو پال نے ناٹ آؤٹ 32 اور ہیڈن والش نے ناٹ آؤٹ 20 رن بنائے۔
سری لنکا کی ٹیم ہدف کا تعاقب کرتے وقت 111 رنز کی اوپننگ شراکت کے باوجود اپنے آٹھ وکٹ 262 رن پر گنوا کر مصیبت میں پھنس گئی تھی لیکن هنسارنگا نے 39 گیندوں پر چار چوکوں اور ایک چھکے کے سہارے ناٹ آؤٹ 42 رنز بنا کر سری لنکا کو آخری اوور میں جیت دلائی۔ سری لنکا نے 49.1 اوور میں نو وکٹ پر 290 رنز بنائے۔
سری لنکا نے آخری اوور کی پہلی گیند پر لكشن سداكن کا وکٹ گنوایا لیکن اگلی گیند نوبال ہوتے ہی سری لنکا کو فتح مل گئی۔سری لنکا کے لئے اوپنر ااوشكا فرنانڈو نے 50، کپتان دمتھ كرونا رتنے نے 52، کوشل پریرا نے 42 اور تشارا پریرا نے 32 رنز بنائے۔

Continue Reading

بین الاقوامی

کین ولیمسن نے نیوزی لینڈ کو ہندوستان کے خلاف مضبوط پوزیشن میں پہنچا دیا

Published

on

کین ولیمسن نے 89 رن کی کپتانی کی ذمہ داری والی اننگز کھیلتے ہوئے نیوزی لینڈ کو ہندوستان کے خلاف پہلے کرکٹ ٹیسٹ میچ کے دوسرے دن ہفتہ کو مضبوط پوزیشن میں پہنچا دیا جبکہ تیز گیند باز ایشانت شرما نے تین وکٹ لے کر دنیا کی نمبر ایک ٹیم ہندوستن کو میچ میں برقرار رکھا۔
ہندوستان نے بارش سے متاثر پہلے دن پانچ وکٹ کے نقصان پر 122 رن بنائے تھے اور دوسرے دن اس کی پہلی اننگز 165 رن پر سمٹ گئی۔ ولیمسن نے 153 گیندوں میں 11 چوکوں کی مدد سے 89 رن بنائے جس کی بدولت میزبان نیوزی لینڈ نے پانچ وکٹ پر 216 رن بنا کر پہلی اننگز میں 51 رنوں کی اہم برتری حاصل کرلی ہے۔ دوسرے دن کا کھیل خراب روشنی کی وجہ سے مقررہ وقت سے پہلے ختم کرنا پڑا۔ اگرچہ اس وقت تک ہندوستانی گیند باز اپنی فارم حاصل کر چکے تھے۔
اب تیسرے دن ہندوستان کی پوری کوشش ہوگی کہ وہ نیوزی لینڈ کی اننگز کو جلدی سمیٹ کر اسے بڑی برتری حاصل کرنے سے روکے۔ چوٹ سے ابھر کر اس مقابلے میں اترے ایشانت نے شاندار گیند بازی کی اور 15 اوور میں 31 رن دے کر تین وکٹ لئے۔ محمد سمیع کو 17 اوور میں 61 رن پر ایک وکٹ اور آف اسپنر روی چندرن اشون نے 30 اوور میں 60 رن پر ایک وکٹ لیا۔ تیز گیند باز جسپريت بمراه کی خراب فارم ٹیسٹ میں بھی جاری رہی اور وہ 18.1 اوور میں 62 رن پر کوئی وکٹ نہیں لے پائے۔
نیوزی لینڈ کی جانب سے اوپنر ٹام لاتھم نے 11، ٹام بلنڈیل نے 30، راس ٹیلر نے 44 اور ہنری نکولس نے 17 رن بنائے۔ اسٹمپس کے وقت بي جے واٹلنگ 14 اور کولن ڈی گرینڈهوم چار رن بنا کر کریز پر موجود تھے۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com