Connect with us
Tuesday,29-September-2020

سیاست

پندرہویں انتخابات: لال کرشن اڈوانی پر بھاری پڑے منموہن سنگھ

Published

on

پانچ سال تک مرکز میں کامیاب مخلوط حکومت چلانے والی کانگریس نے 2009 کے عام انتخابات میں پچھلی دفعہ کے مقابلے بہتر کارکردگی کا مظاہرہ اور اتحادیوں کے ساتھ مل کر دوبارہ حکومت بنائی جبکہ بھارتیہ جنتا پارٹی کی جانب سے وزیراعظم کے عہدے کے امیدوار بن کرانتخابی میدان میں اترے سینئر لیڈر لال کرشن اڈوانی کوئی کرشمہ نہیں دکھا سکے۔
کانگریس نے اس انتخاب میں مسٹر منموہن سنگھ کو ہی وزیراعظم کے عہدہ کا امیدوار قرار دیا تھا اور وہ مسلسل دوسری بار وزیراعظم بنے تھے۔ اس الیکشن میں بھی اگرچہ کسی بھی پارٹی کو واضح اکثریت حاصل نہیں ہوئی تھی لیکن کانگریس کی سیٹیں بڑھ کر 206 ہوگئیں اور اس کی قیادت میں متحدہ ترقی پسند اتحاد کی دوبارہ حکومت بنی۔ کانگریس نے اس انتخاب میں اتر پردیش میں اپنی پوزیشن کچھ حد تک مضبوط کرلی لیکن بہار میں وہ صرف دو سیٹوں پر سمٹنے پر مجبور ہوئی تھی۔ بی جے پی بہار میں بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرنے میں کامیاب رہی لیکن راجستھان میں وہ سابقہ کارکردگی کو دہرانے میں ناکام رہی تھی۔
اس انتخاب کی ایک اور خاص بات یہ رہی کہ مغربی بنگال میں سیاسی تسلط والی مارکسی کمیونسٹ پارٹی کو زبردست جھٹکا لگا اور وہاں ترنمول کانگریس نے کافی اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا تھا۔ سماجوادی پارٹی اور بہوجن سماج پارٹی کو اتر پردیش میں، جنتا دل (یو) کو بہار میں اور بیجو جنتا دل کو اڈیشہ میں کامیابی حاصل ہوئی تھی۔ آر جے ڈی لیڈر لالو پرساد یادو نے دو حلقوں میں سارن اور پاٹلی پتر سے الیکشن لڑا لیکن پاٹلی پتر سیٹ پر وہ ہار گئے تھے۔ لوک جن شکتی پارٹی کے لیڈر رام ولاس پاسوان کو حاجی پور سیٹ پر شکست ہاتھ لگی۔

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

جرم

ممبئی: فون کے ذریعہ ملی ایم ایل اے ہاسٹل میں بم ہونے کی اطلاع، پولیس نے خالی کرائی عمارت

Published

on

مہاراشٹر کے دارالحکومت میں پیر کی دیر رات گئے ایک دھمکی آمیز کال کے بعد پولیس محکمہ میں ہلچل مچی۔ ایم ایل اے ہاسٹل میں بم کے بارے میں پولیس کو کال موصول ہوئی۔ اس کے فورا بعد ہی پولیس حرکت میں آگئی اور ہاسٹل خالی کردیا۔ تاہم، ہاسٹل سے کوئی بم نہیں ملا۔

معلومات کے مطابق پیر کی رات پولیس کو نامعلوم نمبر سے کال موصول ہوئی۔ فون کرنے والے نے دعوی کیا کہ جنوبی ممبئی میں وزارت کے قریب ایم ایل ہاسٹل میں بم رکھا گیا ہے۔ یہ خبر ملتے ہی افسران حرکت میں آگئے۔ جلد ہی پولیس نے ہاسٹل خالی کردیا۔ عہدیداروں نے بتایا کہ عمارت میں تقریبا 150 افراد رہتے ہیں۔ ہم نے ٹھیک سے جانچ پڑتال کی لیکن ہمیں عمارت میں کوئی دھماکہ خیز مواد نہیں ملا۔
پولیس نے بتایا کہ فون نمبر کا سراغ لگایا جارہا ہے۔ کیس میں جلد از جلد کارروائی کی جائے گی۔ اہم بات یہ ہے کہ اس سے قبل بھی وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے کی رہائش گاہ کو دھماکے سے اڑانے کی دو دھمکیاں موصول ہوئی ہیں۔ جس کے بعد پولیس نے ماتوشری کی سکیورٹی بڑھا دی ہے۔ دریں اثنا، پولیس کسی بھی دھمکی آمیز فون کال کو بہت سنجیدگی سے لے رہی ہے۔

Continue Reading

بین الاقوامی خبریں

سلامتی کونسل میں آرمینیا اورآذربائیجان پر تبادلہ خیال متوقع

Published

on

جرمنی سمیت متعدد دیگر یوروپی ممالک نے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں نگورنو-کاراباخ خطے میں آرمینیا اور آذربائیجان کے مابین پرتشدد تنازعہ کے معاملہ پر تبادلہ خیال کرنے کی درخواست کی ہے۔
ذرائع کے مطابق یوروپی ممالک نے منگل کے روز سلامتی کونسل میں ایک اجلاس طلب کیا ہے اور اس معاملے پر بات کرنے کی درخواست کی ہے۔
اس سلسلہ میں ایک درخواست جرمنی اور دیگر یوروپی ممالک کی جانب سے باضابطہ طور پر سلامتی کونسل کو بھیجی گئی ہے۔
اس سے قبل نگورنو-کاراباخ خطے میں ایک علاقے پر قبضہ کے بارے میں ارمینیا اور آذربائیجان کی فوج کے مابین ایک پُرتشدد لڑائی شروع ہوئی تھی۔ آرمینیا کی وزارت دفاع نے ایک بیان جاری کیا جس میں کہا گیا تھا کہ نگورنو کاراباخ خطہ میں آذربائیجان کی فوج کے ساتھ جھڑپ میں اس کے 16 فوجی ہلاک اور 100 سے زیادہ زخمی ہوگئے۔
آرمینیا کے وزیر اعظم نکول پشنین نے ٹویٹ کیا کہ آذربائیجان نے ارتسخ پر میزائل سے حملہ کیا ہے جس سے رہائشی علاقوں کو بھی نقصان پہنچا ہے۔ پشنین کے مطابق ارمینیا نے جوابی کارروائی کرتے ہوئے آذربائیجان کے دو ہیلی کاپٹر ، تین یو اے وی اور دو ٹینک تباہ کردیئے ۔ اس کے بعد ارمینیا ئی وزیر اعظم نے ملک میں مارشل لاء نافذ کرنے کا اعلان کیا۔

Continue Reading

بین الاقوامی خبریں

ترکی میں کوروناوائرس کے مزید 1412نئے کیسز

Published

on

عالمی وبا کورونا وائرس ’کووڈ 19‘ سے بری طرح دوچار ترکی میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران اس کی زد میں آنے سے مزید1412 نئے کیسز سامنے آئے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اس ملک میں کورونا متاثرین کی مجموعی تعداد بڑھ کر 3،15،845 ہوگئی ہے جبکہ اس وبا سے مرنے والوں کی تعداد65 سے بڑھ کر 8،062 ہوچکی ہے ۔
پیر کو ترکی کی وزارت صحت نے یہ اطلاع دی۔
ترکی میں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کووڈ 19 کے 1،422 مریضوں کو مکمل صحت یاب ہونے کے بعد اسپتالوں سے فارغ کردیا گیا۔ جس سے اس ملک میں کورونا سے صحت یاب ہونے والوں کی تعداد بڑھ کر 2،77،052 ہوگئی ہے۔
ترکی میں شدید بیمار مریضوں کی تعداد میں مسلسل کمی آ رہی ہے۔
خیال رہے ترکی میں 11 مارچ کو کورونا وائرس کا پہلا کیس سامنے آیا تھا۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com