Connect with us
Saturday,26-September-2020

بین الاقوامی

ہندوستان کی پی وی سندھو کو سیمی فائنل میں شکست کا سامنا کرنا پڑا

Published

on

نئے سیزن میں اپنے پہلے خطاب کی تلاش میں لگی اولمپکس اور عالمی چمپئن شپ کی سلور فاتح ہندوستان کی پی وی سندھو کو ہفتہ کو سیمی فائنل میں شکست کا سامنا کرنا پڑا اور اس کے ساتھ ہی سنگاپور اوپن بیڈمنٹن ٹورنامنٹ میں ہندوستانی چیلنج ختم ہو گیا۔
چوتھی سیڈ سندھو کو سیمی فائنل میں دوسری سیڈ جاپان کی نوجومي اوكهارا نے محض 37 منٹ میں 21-7 21-11 سے ہراکر خطابی مقابلے میں جگہ بنا لی۔
سندھو نے 2018 کے آخر میں آٹھ سرفہرست کھلاڑیوں کا ورلڈ ٹور فائنلس ٹورنامنٹ جیتا تھا لیکن 2019 میں ان کے خطاب کی تلاش اب تک پوری نہیں ہو پائی ہے۔

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

بین الاقوامی

اپنی اننگز کے بارے میں زیادہ پراعتماد نہیں تھا : راہل

Published

on

Lokesh-Rahul

رائل چیلنجرز بنگلور کے خلاف 132 رنز کی ناقابل شکست دھماکہ خیز اننگز کھیلنے کے بعد کنگز الیون پنجاب کے کپتان لوکیش راہل نے کہا ہے کہ وہ اپنی اننگز کے بارے میں زیادہ پر اعتماد نہیں تھے راہل نے بنگلور کے خلاف 132 رنز کی ناقابل شکست اننگ کھیلی جس کی وجہ سے پنجاب نے بنگلور کو 97 رنز کے بڑے مارجن سے شکست دے کر آئی پی ایل میں اپنی پہلی فتح حاصل کرلی۔ راہل کو اننگز کے لئے مین آف دی میچ کا ایوارڈ دیا گیا۔
راہل نے کہا کہ مجھے اپنی اننگز کے بارے میں زیادہ اعتماد نہیں تھا۔ میں نے میچ سے ایک دن پہلے میکس ویل کے ساتھ بات چیت کی تھی اور انہوں نے مجھ سے پوچھا کہ آپ کیسا محسوس کرتے ہیں۔ میں نے اسے بتایا کہ مجھے نہیں لگتا کہ میری بیٹنگ کنٹرول میں ہے۔ اس وقت انہوں نے مجھے بتایا کہ تم مذاق کررہے ہو اور تم اچھا ہٹ کرتے ہو۔ سچ کہوں تو میں بے چین تھا لیکن میں جانتا تھا کہ اگر میں بیچ میں وقت گزارتا ہوں اور بیٹ سے کچھ گیندیں ہٹ کرتا ہوں تو میں جم کر بیٹنگ کرسکتا ہوں۔
انہوں نے کہا کہ بطور کپتان آپ وقت کی پابندی رکھتے ہیں اور آپ کو بہت ساری چیزیں دیکھنی پڑتی ہیں۔ میں اب بھی اپنے معمول کو اعتدال پسند رکھنے کی کوشش کرتا ہوں۔ ٹاس کے دوران اور فیلڈ کے درمیان مجھے لگتا ہے کہ میں کپتان ہوں۔ اس کے بعد میں ایک کھلاڑی اور کپتان کی حیثیت سے اپنے آپ کو روکتا ہوں۔ اس میچ میں پوری ٹیم نے تعاون دیا۔
راہل نے کہا کہ ہم جانتے تھے کہ بنگلور کا بیٹنگ آرڈر بہت مضبوط ہے اور ہمیں ان کے ٹاپ آرڈر میں سے تین وکٹیں جلد ہی گرانی ہوں گی۔ ہم جانتے تھے کہ اگر ان کے بلے بازوں کو سیٹ ہونے کا موقع دیا گیا تو وہ میچ کا رخ موڑ سکتے ہیں۔ کوچ اور انتظامیہ ٹیم کی اس کارکردگی سے بہت خوش ہوں گے۔ میں روی بشنوئی کی کارکردگی سے بہت متاثر ہوں۔ میں نے انڈر 19 ورلڈ کپ میں اسے دیکھا ہے۔ تاہم وہ آرون فنچ، اے بی ڈویلیئرز جیسے بلے بازوں کے خلاف بولنگ کرنے میں کسی حد تک بے چین تھے۔

Continue Reading

بین الاقوامی

قرنطین مدت کم نہ ہوئی تو سری لنکا دورہ نہیں : بنگلہ دیش

Published

on

Bangladesh-Cricket-Board

بنگلہ دیش کرکٹ بورڈ (بی سی بی) کے صدر نجم الحسن نے واضح کیا ہے کہ اگر سری لنکا نے قرنطین کے 14 روزہ وقفے کی مدت کو کم نہ کیا تو سری لنکا کا 3 میچوں کی سیریز کے سلسلے میں دورہ نہیں کریں گے۔
بی سی بی کی جانب سے سری لنکا کرکٹ کو بھیجے گئے پلان کے مطابق مجوزہ 14 روزہ قرنطین 12 اکتوبر کو ختم ہوگا۔
بنگلہ دیش کی ٹیم پھر پانچ دن تک مشق کرے گی اور 18 سے 20 اکتوبر تک سری لنکا اے کے ساتھ تین روزہ پریکٹس میچ کھیلے گی۔

Continue Reading

بین الاقوامی

آسٹریلیا و نیوزی لینڈ سیریز کے لئے ناظرین کو اجازت

Published

on

Australia-Cricket

برسبین میں آسٹریلیا اور نیوزی لینڈ کی خواتین کے درمیان آئندہ سیریز میں محدود تعداد میں شائقین کو شرکت کی اجازت ہوگی۔
کرکٹ آسٹریلیا (سی اے) نے پیر کو اعلان کیا۔
26 ستمبر سے شروع ہونے والی ٹی ٹوئنٹی اور ون ڈے سیریز کے لئے پیر کو کرکٹ آسٹریلیا نے ٹکٹوں کی دستیابی کا اعلان کیا تھا۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com