Connect with us
Sunday,07-March-2021
تازہ خبریں

بین الاقوامی

ہندوستان کی پی وی سندھو کو سیمی فائنل میں شکست کا سامنا کرنا پڑا

Published

on

PV-Sindhu

نئے سیزن میں اپنے پہلے خطاب کی تلاش میں لگی اولمپکس اور عالمی چمپئن شپ کی سلور فاتح ہندوستان کی پی وی سندھو کو ہفتہ کو سیمی فائنل میں شکست کا سامنا کرنا پڑا اور اس کے ساتھ ہی سنگاپور اوپن بیڈمنٹن ٹورنامنٹ میں ہندوستانی چیلنج ختم ہو گیا۔
چوتھی سیڈ سندھو کو سیمی فائنل میں دوسری سیڈ جاپان کی نوجومي اوكهارا نے محض 37 منٹ میں 21-7 21-11 سے ہراکر خطابی مقابلے میں جگہ بنا لی۔
سندھو نے 2018 کے آخر میں آٹھ سرفہرست کھلاڑیوں کا ورلڈ ٹور فائنلس ٹورنامنٹ جیتا تھا لیکن 2019 میں ان کے خطاب کی تلاش اب تک پوری نہیں ہو پائی ہے۔

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

بین الاقوامی

سندھو دوسرے راونڈ میں، سائنا باہر

Published

on

PV-Sindhu

ورلڈ چیمپیئن اور دوسری سیڈ انڈیا کی پی وی سندھو سوئس اوپن بیڈ منٹن ٹورنامنٹ کے دوسرے راؤنڈ میں داخل ہوگئی ہیں، جبکہ سائنا نہوال پہلے راؤنڈ میں ہی باہر ہوگئیں، دوسری سیڈ سندھو نے ترکی کی نیسلیہان یگت کو 42 منٹ میں 21-16، 21-19 سے شکست دے کر دوسرے راونڈ میں جگہ بنالی۔ سندھو کا یگت کے خلاف کیریئر کا یہ پہلا میچ تھا۔ سندھو کا دوسرے راؤنڈ میں امریکہ کی آئرس وانگ سے مقابلہ ہوگا۔

Continue Reading

بین الاقوامی

چوتھے ٹیسٹ میں جیت ایک مثالی کامیابی ہوگی : جو روٹ

Published

on

Joe-Root

انگلینڈ کی ٹیسٹ ٹیم کے کپتان جو روٹ نے کہاکہ احمد آباد کی پچ پر ہندستان کے خلاف چوتھے اور آخری ٹیسٹ میچ میں جیت ان کی ٹیم کے لئے ایک مثالی کامیابی ہوگی۔

اگر انکی ٹیم سیریز کو 2-2 سے ڈرا کرانے میں کامیاب ہوتی ہے، تو یہ بہت ہی بڑی کامیابی ہوگی، کیونکہ ہندستان کا گھریلو میدانوں پر ٹیسٹ ریکارڈ بہت اچھا رہا ہے، روٹ نے چوتھے ٹیسٹ سے قبل کی شام بدھ کو ورچول پریس کانفرنس میں کہا کہ آپ حالیہ دنوں میں گھریلو میدانوں پر ہندستان کے ریکارڈ کو دیکھیں تو یہ ناقابل یقین ہیں، اس لئے ہمارے لئے خاص طور پر گزشتہ دو میچوں میں شکست کے بعد واپسی کرتے ہوئے ایک ڈرا سیریز کے ساتھ وطن واپس جانا ایک اچھی کامیابی ہوگی۔ ہمارے پاس دو چیلنجنگ ہفتے ہیں لیکن یہ ہمیں ایک ٹیم کے طور پر پیش نہیں کرتے۔

Continue Reading

بین الاقوامی

گیل کی 18 مہینے اور ایڈورڈس کی 9 سال بعد ویسٹ انڈیز ٹیم میں واپسی

Published

on

Gail-and-Edwards

ویسٹ انڈیز نے سری لنکا کے خلاف ٹی۔20 سیریز کے لئے 14 رکنی ٹیم میں جارح بلے باز کرس گیل اور تیز گیند باز فڈیل ایڈورڈس کو شامل کیا ہے۔

گیل کی 18 مہینے بعد تو ایڈورڈس کی 9 سال کے طویل عرصہ بعد ویسٹ انڈیز ٹیم میں واپسی ہوئی ہے۔ ایڈروڈس نے اس سے پہلے آخری بار ویسٹ انڈیز کی طرف سے ٹی۔20 بین الاقوامی میچ 2012 میں کھیلا تھا۔
41 سالہ گیل اور 39 سالہ ایڈورڈس کو سری لنکا کے خلاف تین میچوں کی ٹی۔20 سیریز کے لئے ویسٹ انڈیز کی 14 رکنی ٹیم میں منتخب کیا گیا ہے۔ تین میچوں کی سیریز کا پہلا میچ 3 مارچ، دوسرا میچ 5 اور تیسرا میچ 7 مارچ کو کھیلا جائے گا۔

گیل کی ٹی۔20 عالمی کپ 2021 کو مد نظر رکھتے ہوئے ٹیم میں شامل کیا گیا ہے۔ گیل نے ویسٹ انڈیز کے لئے آخری بین الاقوامی مقابلہ اگست 2019 میں کھیلا تھا، جو یک روزہ میچ تھا، انہوں نے آخری ٹی۔20 بین الاقوامی میچ مارچ 2019 میں انگلینڈ کے خلاف کھیلا تھا۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com