Connect with us
Wednesday,16-June-2021

بین الاقوامی

ہندوستان کی پی وی سندھو کو سیمی فائنل میں شکست کا سامنا کرنا پڑا

Published

on

PV-Sindhu

نئے سیزن میں اپنے پہلے خطاب کی تلاش میں لگی اولمپکس اور عالمی چمپئن شپ کی سلور فاتح ہندوستان کی پی وی سندھو کو ہفتہ کو سیمی فائنل میں شکست کا سامنا کرنا پڑا اور اس کے ساتھ ہی سنگاپور اوپن بیڈمنٹن ٹورنامنٹ میں ہندوستانی چیلنج ختم ہو گیا۔
چوتھی سیڈ سندھو کو سیمی فائنل میں دوسری سیڈ جاپان کی نوجومي اوكهارا نے محض 37 منٹ میں 21-7 21-11 سے ہراکر خطابی مقابلے میں جگہ بنا لی۔
سندھو نے 2018 کے آخر میں آٹھ سرفہرست کھلاڑیوں کا ورلڈ ٹور فائنلس ٹورنامنٹ جیتا تھا لیکن 2019 میں ان کے خطاب کی تلاش اب تک پوری نہیں ہو پائی ہے۔

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

بین الاقوامی

رونالڈو کے کوک کے بجائے پانی پینے سے کوکا کولا کو 4 ارب ڈالر کا نقصان

Published

on

Ronaldo

بغیر کسی اپیل اور شور شرابے کے کسی کو کیسے نقصانا پہنچایا جاتا ہے، یہ ہنر کوئی بھی پرتگال کے عالمی شہرت یافتہ فٹ بالر کرسٹیانو رونالڈو سے سیکھ سکتا ہے، پرتگال کے عالمی شہرت یافتہ فٹ بالر کرسٹیانو رونالڈو نے ایک پریس کانفرنس کے دوران میز پر رکھی، کوکا کولا کی دو بوتلیں ہٹا دیں، اور ان کی جگہ پانی کی بوتل اٹھا کر پرتگالی زبان میں کہا ’ایگوا‘۔

جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ لوگوں کو کوکا کولا کے بجائے پانی پینے کی ترغیب دے رہے ہیں۔

Continue Reading

بین الاقوامی

آئی سی سی نے پہلے ڈبلیو ٹی سی فائنل کے لئے نشریات اور ڈیجیٹل تقسیم کے منصوبوں کا اعلان کیا

Published

on

ICC

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے منگل کو 18-22 جون تک ساوتھمپٹن ​​میں کھیلا جانے والا ہندوستان اور نیوزی لینڈ کے مابین ورلڈ ٹیسٹ چیمپیئن شپ (ڈبلیو ٹی سی) کے فائنل کے لئے نشریاتی اور ڈیجیٹل تقسیم کے منصوبوں کا اعلان کر دیا۔

آئی سی سی کی طرف سے منگل کو جاری کردہ ایک ریلیز کے مطابق، اس کوریج سے دنیا بھر کے کرکٹ شائقین ٹیلی ویژن، ڈیجیٹل اور ریڈیو کے ذریعے ڈبلیو ٹی سی فائنلز سے لطف اندوز ہوسکیں گے۔ اسٹار اسپورٹس، جو ایک طویل المیعاد شراکت دار ہے، ٹی وی کے نشریاتی منصوبوں میں سب سے آگے رہا ہے، جو ہندی، انگریزی، تمل، تلگو اور کنڑا زبان میں ہندوستان میں پانچ زبانوں میں نشر ہوتا ہے۔ بہندوستانی مداح بھی ویڈیو کلپ فیس بک پر دیکھ سکیں گے۔

اس کے علاوہ، رسائی کے دائرے کو بڑھانے کے لئے، آئی سی سی نے نیوزی لینڈ میں اسکائی اسپورٹس، آسٹریلیا میں فاکس اسپورٹ، سب سہارا افریقہ میں سپراسپورٹ اور انگلینڈ میں اسکائی اسپورٹس سمیت بڑے عالمی نشریاتی اداروں کے ساتھ معاہدہ کرنے پر اتفاق کیا ہے۔ جبکہ امریکہ میں، شائقین کے پاس ہاٹ اسٹار، ای ایس پی این + اور ولو ٹی وی جیسے بہت سے اختیارات ہیں۔

اگرچہ آئی سی سی کے پاس ڈبلیو ٹی سی کے فائنل کے لئے براڈکاسٹ شراکت دار نہیں ہیں، شائقین میچ کو آئی سی سی کے ٹی وی پلیٹ فارم پر براہ راست دیکھ سکیں گے۔

آئی سی سی کے مطابق پہلے آئی سی سی ڈبلیو ٹی سی فائنل کے لئے کمنٹری پینل میں تجربہ کار کرکٹرز، تجربہ کار براڈکاسٹر اور نوجوان آوازیں شامل ہوں گی۔ آئی سی سی ہال آف فیمرز اینڈ ٹیسٹ کرکٹ کے نامور افراد سنیل گواسکر اور کمار سنگاکارا کے ساتھ تجربہ کار براڈکاسٹر ناصر حسین، سائمن ڈول، عیسیٰ گوہا، ایان بشپ اور مائیکل اتھرٹن بھی شامل ہوں گے۔ نیوزی لینڈ کے بیٹنگ کوچ کریگ میک میلن اور ہندوستانی وکٹ کیپر بلے باز دنیش کارتک ڈبلیو ٹی سی کے فائنلسٹ کے بارے میں اپنے خیالات بیان کریں گے۔ اس کے بارے میں دنیش کارتک نے کہا، “اس تاریخی ٹورنامنٹ میں براڈکاسٹر کی حیثیت سے کام کرنا اعزاز کی بات ہے۔”

Continue Reading

بین الاقوامی

وراٹ کوہلی کے پاس بطور کپتان رکی پونٹنگ کا ریکارڈ توڑنے کا سنہری موقع

Published

on

virat kohli

عالمی ٹسٹ چیمپئن شپ فائنل 18 سے 22 جون کے بیچ ساوتھم پٹن میں کھیلا جانا ہے، ایسے میں وراٹ کوہلی کے پاس بطور کپتان آسٹریلیا کے کپتان رکی پونٹنگ کا ریکارڈ توڑنے کا سنہری موقع ہوگا۔

کوہلی 41 سنچریوں کے ساتھ پونٹنگ کے برابر ہیں۔ کوہلی نے 200 میچوں میں کپتانی کی ہے اور 62.33 کی اوسط سے 12243 رنز بنائے ہیں۔ جبکہ پونٹنگ نے 45.54 کی اوسط سے 15،440 رنز بنائے ہیں۔

کوہلی نے نومبر 2019 میں بنگلہ دیش کے خلاف ڈے نائٹ ٹیسٹ میں اپنی آخری سنچری اسکور کی تھی۔ تب ہندوستانی کپتان نے 136 رنز کی اننگ کھیلی۔ تب سے وہ سنچری اسکور نہیں کر سکے ہیں۔ اگر کوہلی ورلڈ ٹیسٹ چیمپیئن شپ میں سنچری بناتے ہیں تو یہ ان کے ٹیسٹ کیریئر کی 28 ویں سنچری ہوگی۔ اس کے علاوہ کوہلی کی اس وقت بین الاقوامی کرکٹ میں 70 سنچریاں ہیں۔ صرف سچن تندولکر (100) اور پونٹنگ (71) ان سے آگے ہیں۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com