Connect with us
Friday,03-July-2020

بین الاقوامی

ہندوستان کی پی وی سندھو کو سیمی فائنل میں شکست کا سامنا کرنا پڑا

Published

on

نئے سیزن میں اپنے پہلے خطاب کی تلاش میں لگی اولمپکس اور عالمی چمپئن شپ کی سلور فاتح ہندوستان کی پی وی سندھو کو ہفتہ کو سیمی فائنل میں شکست کا سامنا کرنا پڑا اور اس کے ساتھ ہی سنگاپور اوپن بیڈمنٹن ٹورنامنٹ میں ہندوستانی چیلنج ختم ہو گیا۔
چوتھی سیڈ سندھو کو سیمی فائنل میں دوسری سیڈ جاپان کی نوجومي اوكهارا نے محض 37 منٹ میں 21-7 21-11 سے ہراکر خطابی مقابلے میں جگہ بنا لی۔
سندھو نے 2018 کے آخر میں آٹھ سرفہرست کھلاڑیوں کا ورلڈ ٹور فائنلس ٹورنامنٹ جیتا تھا لیکن 2019 میں ان کے خطاب کی تلاش اب تک پوری نہیں ہو پائی ہے۔

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

بین الاقوامی

کورونا کے سبب بیڈمنٹن ٹورنامنٹ 15 سے 23 اگست تک منعقد کیا جائے گا : ڈنمارک

Published

on

بی ڈبلیو ایف تھامس ابیر کپ بیڈمنٹن ٹورنامنٹ کو کورونا وائرس کے خطرے کے سبب ملتوی کر دیا گیا ہے۔
یہ ٹورنامنٹ 16 سے 24 مئی تک منعقد ہونا تھا اور اسے اب 15 سے 23 اگست تک منعقد کیا جائے گا۔
بیڈمنٹن ڈنمارک نے ہفتہ کو ایک پریس ریلیز میں یہ جانکاری دی۔

Continue Reading

بین الاقوامی

آخری کرکٹ میچ میں نیوزی لینڈ کے خلاف ہندستان 242 پر ڈھیر

Published

on

سلامی بلے باز پرتھوی شا (54)، چتیشور پجارا (54) اور هنوما وهاري (55) کی نصف سنچریوں کے باوجود دنیا کی نمبر ایک ٹیسٹ ٹیم ہندستان دوسرے اور آخری کرکٹ میچ کے پہلے دن ہفتہ کو مایوس کن کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے نیوزی لینڈ کے خلاف پہلی اننگز میں 63 اوور میں 242 رن پر سمٹ گئی۔
نیوزی لینڈ نے اس کے جواب میں پہلی اننگز میں دن کا کھیل ختم ہونے تک 23 اوور میں بغیر کوئی وکٹ کھوئے 63 رن بنا لئے ہیں اور وہ ہندستان کے اسکور سے 179 رنز پیچھے ہے۔
بلے بازوں کی طرح ہندوستانی گیند بازوں نے بھی مایوس کیا اور وہ دن کے کھیل میں کیوی ٹیم کا کوئی وکٹ نہیں نکال سکے۔

Continue Reading

بین الاقوامی

سری لنکا نے ویسٹ انڈیز سے تین میچوں کی سیریز میں 1-0 سے برتری حاصل کی

Published

on

وانیدو هنسارنگا کی ناٹ آؤٹ 42 رنز کی فیصلہ کن اننگز کی بدولت سری لنکا نے ویسٹ انڈیز کو ہفتہ کو پہلے ون ڈے میں پانچ گیند باقی رہتے ایک وکٹ سے شکست دے کر تین میچوں کی سیریز میں 1-0 کی برتری حاصل کرلی۔
ویسٹ انڈیز نے اوپنر شائی ہوپ کی 140 گیندوں پر 10 چوکوں کی مدد سے بنی 115 رن کی سنچری کی بدولت 50 اوور میں سات وکٹ پر 289 رنز بنائے۔ ڈیرن براوو نے 39، رسٹن چیز نے 41، كيمو پال نے ناٹ آؤٹ 32 اور ہیڈن والش نے ناٹ آؤٹ 20 رن بنائے۔
سری لنکا کی ٹیم ہدف کا تعاقب کرتے وقت 111 رنز کی اوپننگ شراکت کے باوجود اپنے آٹھ وکٹ 262 رن پر گنوا کر مصیبت میں پھنس گئی تھی لیکن هنسارنگا نے 39 گیندوں پر چار چوکوں اور ایک چھکے کے سہارے ناٹ آؤٹ 42 رنز بنا کر سری لنکا کو آخری اوور میں جیت دلائی۔ سری لنکا نے 49.1 اوور میں نو وکٹ پر 290 رنز بنائے۔
سری لنکا نے آخری اوور کی پہلی گیند پر لكشن سداكن کا وکٹ گنوایا لیکن اگلی گیند نوبال ہوتے ہی سری لنکا کو فتح مل گئی۔سری لنکا کے لئے اوپنر ااوشكا فرنانڈو نے 50، کپتان دمتھ كرونا رتنے نے 52، کوشل پریرا نے 42 اور تشارا پریرا نے 32 رنز بنائے۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com