Connect with us
Wednesday,16-June-2021

سیاست

لوک سبھا انتخابات -جب ایک سیٹ پر 480 امیدواروں نے لڑا الیکشن

Published

on

جمہوریت میں انتخاب لڑنے کی آزادی کی وجہ سے آندھرا پردیش کے نلگونڈا لوک سبھا سیٹ پر ایک بار ریکارڈ 480 امیدواروں کے انتخابی میدان میں اترنے سے نہ صرف الیکشن کمیشن کے لئے نئی مصیبت پیدا کر دی تھی بلکہ اس میں بہتری کے لئے اس کے بہت سے اقدامات کرنے کے لیے مجبور کیا تھا۔
آندھرا پردیش کے نل گونڈا سیٹ پر (اب تیلنگانہ میں ) 1996 کے عام انتخابات میں 480 امیدواروں کے انتخاب لڑنے کی وجہ سے ووٹنگ کے لئے بیلٹ پیپر کی جگہ’بیلٹ بک‘ کا استعمال کرنا پڑا تھا. اس الیکشن میں ہندوستانی کمیونسٹ پارٹی کے دھرم بھكشم نے بھارتیہ جنتا پارٹی کے امیدوار اندرسین ریڈی کو شکست دی تھی۔مسٹر بھكشم کو کل 282904 ووٹ اور مسٹر ریڈی کو 205579 ووٹ پڑے تھے۔ کانگریس تیسرے نمبر پر رہی تھی۔ انتخابات میں 851118 ووٹ پڑے تھے۔

بین الاقوامی خبریں

سعودی عرب نے پاکستانیوں کیلئے فلائٹس کی بحالی کا اشارہ دیا

Published

on

saudi arab

سعودی عرب میں تعینات پاکستانی سفیر بلال اکبر نے اشارہ دیا ہے کہ پاکستانیوں کی مملکت سعودی عرب میں واپسی کے لیے جلد فلائٹس بحال ہو جائیں گی۔

تفصیلات کے مطابق سعودی حکومت نے عالمی کورونا وباء کے پیش نظر پاکستان سمیت دیگر چند ممالک پر سفری پابندی عائد کر رکھی ہے، تاہم پاکستانی سفیر کی یقین دہانی کے بعد فلائٹس کی بحالی کے امکانات روشن ہوگئے ہیں۔

عرب میڈیا کی رپورٹ کے مطابق مملکت میں تعینات پاکستانی سفیر بلال اکبر کا کہنا ہے کہ پاکستانیوں کی سعودی عرب واپسی کے لیے جلد فلائٹس بحال ہو جائیں گی، پروازوں کی بحالی کے لیے سول ایوی ایشن اتھارٹی (سی اے اے) کے رابطے جاری ہیں۔

واضح رہے کہ سعودی حکومت نے گزشتہ ماہ بین الاقوامی پروازوں کی بحالی کا اعلان کیا، لیکن پاکستان سمیت دیگر کچھ ممالک پر پابندی برقرار رکھی۔

کورونا سے محفوظ قرار دیے گئے ممالک سے پروازیں سعودی عرب کے لیے آپریٹ ہورہی ہیں۔ جبکہ سعودی شہری بھی بیرون ملک سفر کر رہے ہیں، اس دوران کورونا ایس او پیز پر سختی سے عمل درآمد کرایا جا رہا ہے۔

وبائی صورت حال کو مدنظر رکھتے ہوئے مختلف ممالک نے اپنے حساب سے قرنطینہ اور کورونا سرٹیفکیٹ کی شرط رکھی ہے، اور اصولوں پر عمل کرنے والوں کو ہی پرواز کی اجازت دی جا رہی ہے۔

Continue Reading

سیاست

نائیڈو نے آنند سڑک حادثے پر اپنے رنج وغم کا اظہار کیا

Published

on

naidu

نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو نے بدھ کو گجرات کے آنند میں سڑک حادثے پر گہرے رنج و غم کا اظہار کیا۔ یہاں جاری ایک پیغام میں مسٹر نائیڈو نے متاثرین سے اظہار تعزیت کیا ہے۔

انہوں نے بتایاکہ “میں گجرات میں آنند کے نزدیک سڑک حادثے میں ہونے والے ہلاکتوں پر اظہار تعزیت کرتا ہوں۔ میری دعائیں غم کی اس گھڑی میں سوگوار کنبہ کے ساتھ ہیں۔ اوم شانتی! ”

Continue Reading

بین الاقوامی خبریں

ہند بحرالکاہل خطے میں آزاد، ہمہ جہت نظام کا حامی ہے ہندوستان

Published

on

Eight-partner-countries

وزیر دفاع راجناتھ سنگھ نے ہند بحرالکاہل خطے میں مختلف ممالک کی خودمختاری اور علاقائی سالمیت کے احترام پر مبنی آزاد اور ہمہ جہت نظام کی اپیل کی ہے مسٹر سنگھ نے بدھ کے روز آسیان ممالک کے وزراء دفاع کی میٹنگ اے ڈی ایم ایم پلس سے خطاب کرتے ہوئے یہ بات کی۔ 10 آسیان ممالک کے وزرائے دفاع کی میٹنگ اے ڈی ایم ایم پلس میں آٹھ مذکراہ شراکت دار ممالک آسٹریلیا، چین، ہندوستان، جاپان، نیوزی لینڈ، کوریا، روس اور امریکہ نے بھی حصہ لیا۔ مسٹر سنگھ نے بات چیت اور بین الاقوامی قوانین و ضوابط کی بنیاد پر تنازعات کے پرامن حل پر زور دیا۔

انہوں نے کہا، ’ہندوستان نے قربت بڑھانے کے نقطہ نظر اور اقدار کے زور پر خطے میں امن، استحکام، اور ترقی کے لیے شراکت داری کو تقویت دی ہے۔‘ علاقائی اور بین الاقوامی سلامتی کے نقطہ نظر سے اپنی باتیں رکھتے ہوئے انہوں نے کہا کہ عالمی امن و سلامتی کو قدیم نظام کی مدد سے پختہ نہیں کیا جا سکتا۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com