Connect with us
Sunday,27-September-2020

تفریح

مادھوری دکشت کا کہنا ہے کہ سروج خان کو کام نہ ملنا انڈسٹری کا نقصان ہے

Published

on

Madhuri-Dikshit.Gulfnews

مشہوراداکارہ مادھوری دکشت کا کہنا ہے کہ سروج خان کو کام نہ ملنا فلم انڈسٹری کا نقصان ہے۔ مادھوری دکشت نے کوریوگرافر سروج خان کے ساتھ کئی کامیاب نغمے دئے ہیں۔ ایسی خبریں ہیں کہ سروج خان کو انڈسٹری میں کام نہیں مل رہا ہے۔ مادھوری دکشت کا کہنا ہے کہ اگر ایسی بات ہے تو یہ انڈسٹری کا نقصان ہے۔
مادھوری دکشت نے کہا، ’’سروج جی کے ساتھ میں نے کریئر کی شروعات کی ہے۔ وہ بہت ہی باصلاحیت خاتون ہیں۔ وہ ایک ایسی فن کار ہیں جو پورے نغمے کو خوبصورت بنادیتی ہیں۔ کلنک میں میرے ایک نغمے کو ریمو اور سروج جی دونوں نے کوریوگراف کیا ہے۔ مجھے جب نغمہ سنایا گیا تو میں نے کہا، وہ اس نغمے کو خوبصورتی کے ساتھ کوریوگراف کرسکتی ہیں۔ میں امید کرتی ہوں کہ سروج جی کے لئے کام کا نہ ملنا محض ایک مرحلہ ہو۔‘‘
مادھوری دکشت نے کہا کہ کلنک کا نیا نغمہ ’تباہ ہوگئے‘ 9 اپریل کو اسکرینس پر آئے گا۔ اس نغمے میں ریمو اور سروج خان ، دونوں کوریوگرافر نے ساتھ کام کیا ہے۔ ایسے میں نغمے کی خوبصورتی کا اندازہ لگایا جاسکتا ہے۔

تفریح

این سی بی نے کشیتج پرساد کو بڑی شخصیات کو ملوث کرنے پر مجبور کیا: ستیش مانشیندے

Published

on

بالی ووڈ میں منشیات کی چیٹ منظر عام پر آنے کے بعد بالی ووڈ کے بہت سارے اسٹار نارکوٹکس کنٹرول بیورو کے نشانے پر آگئے ہیں۔ منشیات کے چیٹ میں متعدد بڑی شخصیات کے نام سامنے آئے اور ان سے پوچھ گچھ کی گئی۔ اسی کے ساتھ ہی، ڈرگ چیٹ کیس میں، این سی بی نے دھرما پروڈکشن کے ملازم کشیتج پرساد کو حراست میں لیا ہے۔ ان کے وکیل نے این سی بی پر سنگین الزامات عائد کیے ہیں۔
سابق اسسٹنٹ ڈائریکٹر اور ایگزیکٹو پروڈیوسر، کشیتج پرساد، دھرما پروڈکشن کے وکیل ستیش مانشیندے نے این سی بی کے خلاف سنسنی خیز الزامات لگائے ہیں۔ ستیش مانشیندے نے دعوی کیا ہے کہ کچھ بڑی شخصیات کو NCB نے زبردستی کشیتج پرساد کو ملوث کرنے پر مجبور کیا۔
این سی بی نے 24 گھنٹوں سے زیادہ تک پوچھ گچھ کے بعد کشیتج پرساد کو تحویل میں لے لیا۔ عدالت نے اسے این سی بی کے 6 دن کے ریمانڈ پر طلب کیا۔ کشیتج پرساد 3 اکتوبر تک این سی بی کی تحویل میں رہیں گے۔ کشیتج کو منشیات رکھنے اور سپلائی کرنے کے الزام میں ایک دن قبل حراست میں لیا گیا تھا۔
کشیتج پرساد کے نام کو بھی راکولپریت سنگھ نے سوال میں لیا تھا۔ کشیتج پرساد دہلی میں تھے اور پھر این سی بی سمن طلب کرکے ممبئی پہنچ گئے۔ کشیتج پرساد نے مبینہ طور پر بتایا ہے کہ انہیں اس معاملے میں ملوث کیا جارہا ہے اور اس کا منشیات فروشوں سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

Continue Reading

تفریح

پنجابی گلوکارہ ہمانشی کھورانا کورونا وائرس سے متاثر

Published

on

اتوار کے روز پنجابی گلوکارہ اور رئیلٹی شو ‘بگ باس’ کی سابقہ ​​مدمقابل ہمانشی کھورانا نے کہا کہ وہ کورونا وائرس سے متاثر ہیں۔ وہ پارلیمنٹ سے منظور شدہ زرعی بلوں کے خلاف ایک احتجاج میں شامل تھیں۔
گلوکارہ نے اس سے رابطے میں آنے والے لوگوں سے تحقیقات کروانے کی درخواست کی۔ کھورانا نے ٹویٹ کیا، “میں آپ سب کو بتانا چاہتی ہوں کہ تمام احتیاطی تدابیر اختیار کرنے کے باوجود مجھے کورونا وائرس سے متاثر پایا گیا ہے۔
“وہ کہتی ہیں،” جیسا کہ آپ سب جانتے ہیں کہ میں نے ایک دن پہلے ہی مظاہروں میں حصہ لیا تھا، لہذا میں نے سوچا کہ آج شام اپنے شوٹ میں جانے سے پہلے مجھے تحقیقات کرنی چاہئیں۔ “کھورانا نے کہا،” پرفارم کریں میں تمام لوگوں سے درخواست کرتی ہوں کہ ہمیں ایک وبائی بیماری کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے، لہذا پوری توجہ رکھنا۔ ”

Continue Reading

تفریح

موسیقی کی دیوی ہیں لتا منگیشکر

Published

on

تقریباً چھ دہائیوں سے اپنی جادوئی آواز کے ذریعہ 20 سے بھی زائد زبانوں میں پچاس ہزار سے بھی زیادہ نغموں کو اپنی آواز دے کر گنیز بک آف ورلڈ ریکارڈ میں نام درج کرانے والی موسیقی کی دیوی لتا منگیشکر آج بھی مداحوں کے دلوں پر راج کررہی ہیں۔
اندور میں 28 ستمبر 1929 کو پیدا ہوئی لتا منگیشکر ، اصلی نام ہیما ہریکدر کے والد دینا ناتھ منگیشکر مراٹھی اسٹیج سے جڑے ہوئے تھے ۔
پانچ سال کی عمر میں لتا نے اپنے والد کے ساتھ ڈراموں میں کام کرنا شروع کردیا تھا اس کے ساتھ ہی لتا موسیقی کی تعلیم اپنے والد سے حاصل کرنے لگی تھیں۔
سال 1942 میں تیرہ برس کی عمر میں لتا کے سر سے باپ کا سایہ اٹھا گیا اور خاندان کی ذمہ داری لتا منگیشکر کے اوپر آگئی۔
اس کے بعد ان کا پورا خاندان پنے سے ممبئی آگیا۔
حالانکہ لتا کو فلموں میں کام کرنا بالکل پسند نہ تھا۔
اس کے باوجود اپنے گھر والوں کی مالی ذمہ داری اٹھاتے ہوئے لتا نے فلموں میں کام کرنا شروع کردیا۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com