Connect with us
Sunday,05-July-2020

تفریح

مادھوری دکشت کا کہنا ہے کہ سروج خان کو کام نہ ملنا انڈسٹری کا نقصان ہے

Published

on

Madhuri-Dikshit.Gulfnews

مشہوراداکارہ مادھوری دکشت کا کہنا ہے کہ سروج خان کو کام نہ ملنا فلم انڈسٹری کا نقصان ہے۔ مادھوری دکشت نے کوریوگرافر سروج خان کے ساتھ کئی کامیاب نغمے دئے ہیں۔ ایسی خبریں ہیں کہ سروج خان کو انڈسٹری میں کام نہیں مل رہا ہے۔ مادھوری دکشت کا کہنا ہے کہ اگر ایسی بات ہے تو یہ انڈسٹری کا نقصان ہے۔
مادھوری دکشت نے کہا، ’’سروج جی کے ساتھ میں نے کریئر کی شروعات کی ہے۔ وہ بہت ہی باصلاحیت خاتون ہیں۔ وہ ایک ایسی فن کار ہیں جو پورے نغمے کو خوبصورت بنادیتی ہیں۔ کلنک میں میرے ایک نغمے کو ریمو اور سروج جی دونوں نے کوریوگراف کیا ہے۔ مجھے جب نغمہ سنایا گیا تو میں نے کہا، وہ اس نغمے کو خوبصورتی کے ساتھ کوریوگراف کرسکتی ہیں۔ میں امید کرتی ہوں کہ سروج جی کے لئے کام کا نہ ملنا محض ایک مرحلہ ہو۔‘‘
مادھوری دکشت نے کہا کہ کلنک کا نیا نغمہ ’تباہ ہوگئے‘ 9 اپریل کو اسکرینس پر آئے گا۔ اس نغمے میں ریمو اور سروج خان ، دونوں کوریوگرافر نے ساتھ کام کیا ہے۔ ایسے میں نغمے کی خوبصورتی کا اندازہ لگایا جاسکتا ہے۔

تفریح

رنویر سنگھ: جواں دلوں کی دھڑکن

Published

on

رنویر سنگھ کا شمار بالی وڈ میں ان اداکاروں میں ہوتا ہے جو کسی بھی طرح کے کردار میں خود کو ڈھال لیتے ہیں۔ رنویر سنگھ کی خوبی ہے کہ وہ پوری محنت، لگن اور جذبے کے ساتھ اس کردار میں اس قدر ڈوب جاتے ہیں کہ اسے جاندار بنادیتے ہیں۔
رنویر سنگھ چھ جولائی 1985 کو ممبئی میں پیدا ہوئے ۔ان کے والد کا نام جگجیت سنگھ بھاوانی اور والدہ کا نام انجو بھاوانی ہے۔
رنویر سنگھ نے ممبئی کے کالج آف کامرس اینڈ اکنامکس سے تعلیم مکمل کی ہے اور انھوں نے انڈیانا یونیورسٹی آف امریکہ سے آرٹس میں بیچلر کی ڈگری حاصل کی ہے۔ رنویر سنگھ بچپن سے ہی اداکار بننے کا خواب دیکھا کرتے تھے اور اسکول کے زمانے سے ہی ان کی فلموں میں دلچسپی تھی۔
رنویر نے اپنے فلمی کیریئر کا آغاز 2010 ء میں یش راج بینر کی رومانٹک فلم ’بینڈ- باجا-بارات‘سے کیا۔ اس فلم میں اپنی بااثر اداکاری کے لیے وہ ’ڈیبیو ادارکار‘ کےایوارڈ سے نوازے گئے۔
سال 2012 میں انہیں ایک بار پھر یش راج فلمز کی فلم ’لیڈیز ورسیز رکی بہل‘ میں کام کرنے کا موقع ملا۔ حالانکہ یہ فلم باکس آفس پر کچھ خاص کمال نہیں دکھا سکی۔ رنویر کی تیسری فلم ’لٹیرا‘ تھی۔ فلم نے باکس آفس پر اوسط کامیابی حاصل کی لیکن ان کے اداکاری کو شائقین نے کافی پسند کیا۔
سال 2013 میں رنویر سنگھ کی ایک اور سپر ہٹ فلم گولیوں کی راس ليلا ’رام لیلا‘ ریلیز ہوئی۔ سنجے لیلا بھنسالی کی ہدایت کاری میں بنی اس فلم میں رنویر سنگھ اور دپیکا پاڈوکون کی جوڑی کو ناظرین نے کافی پسند کیا۔ فلم نے باکس آفس پر 100 کروڑ روپے سے زیادہ کی کمائی کی۔
سال 2014 میں رنویر سنگھ کو ایک بار پھر یش راج بینر تلے بنی فلم ’غنڈے‘ میں کام کرنے کا موقع ملا۔ كوئلہ مافیا کے ارد گرد گھومتی اس فلم میں رنویر نے اپنی چاکلیٹی شبیہ سے ہٹ کر غنڈے کا کردار ادا کیا۔ فلم میں ان کا یہ اسٹائل ناظرین نے کافی پسندکیا۔ یہ فلم سپر ہٹ ثابت ہوئی۔ اسی سال 2015 میں ’دل دھڑکنے دو‘ اور ’باجی راؤ مستانی‘ جیسی ہٹ فلم بھی ریلیز ہوئیں۔
سال 2018 میں سنجے لیلا بھنسالی کی متنازع فلم ’پدماوت‘ ریلیز ہوئی جس میں رنویر نے مرکزی کردار ادا کیا۔ یہ فلم بھی سپر ہٹ ثابت ہوئی۔ اسی برس ان کی ایکشن اور مزاحیہ فلم سمبا ریلیز ہوئی۔ ان کی اس فلم نے بھی کافی شہرت حاصل کی۔ اس کے علاوہ سال 2019 میں ان کی فلم گلی بوائے ریلیز ہوئی۔

Continue Reading

تفریح

ہیلی کاپٹر کے تنازعہ میں پھنس گئے اکشے کمار، مہاراشٹرا حکومت نے تحقیقات کا حکم دیا

Published

on

بالی ووڈ اداکار اکشے کمار کی نجی ہیلی کاپٹر میں آمد کے بعد ضلع ناسک میں تنازعہ پھیل گیا۔ مہاراشٹرا حکومت کے وزیر چھگن بھجبل (مہاراشٹرا حکومت کے وزیر چھگن بھجبل) نے اس معاملے کی تحقیقات کا حکم دیا ہے۔ اس معاملے کے بارے میں اب پتہ چل جائے گا، کس کی اجازت پر اکشے کمار کو وی آئی پی سہولت فراہم کی گئی تھی۔

چھگن بھجبل نے اس معاملے پر کہا کہ انہیں اندازہ نہیں ہے کہ ہوٹل کیسے شروع ہوا اور ہیلی کاپٹر کو کیسے جانے دیا گیا، لیکن وہ کچھ غلط ہوا تو وہ پوچھگے۔
اکشے کمار نے ناسک کے تری بکیشور گاؤں اجنیری کا دورہ کیا۔ اس دوران ان کا ہیلی کاپٹر یہاں آیا۔ اس بارے میں تنازعات شروع ہوگئے ہیں۔

چھگن بھجبل نے کہا، ‘اکشے کمار کو فراہم کردہ سیکیورٹی کی بھی تحقیقات کی جائیں گی۔’

Continue Reading

تفریح

مادھوری نہیں ہوتیں تو سروج خان بھی نہیں ہوتیں

Published

on

بالی ووڈ کی دھک دھک گرل مادھوری دکشت کی پسندیدہ کوریوگرافر سروج خان کا کہنا تھا کہ اگر مادھوری نہیں ہوتیں وہ بھی نہیں ہوتیں۔
ایسا کہا جاتا ہے کہ مادھوری دکشت کا کیریئر بنانے میں کچھ ہاتھ سروج خان کا بھی ہے۔
بالی ووڈ کی ڈانسنگ کوین مادھوری دکشت کے تقریباً ہر گانے کو سروج خان ہی کوریوگراف کیا کرتی تھیں،تیزاب کے سپر ہٹ ڈانس نمبر’ایک دو تین‘ سے سروج-مادھوری کی جوڑی مشہور ہوئی۔
اس کے بعد فلم سیلاب میں’ہم کو آج کل انتظار‘تھانیدار میں ’تمّا تمّالوگے‘فلم بیٹا میں’دھک دھک کرنے لگا‘دیوداس میں ’مار ڈالا‘ اور ’ڈولا رے ڈولا‘یارانہ میں’ میراپیا گھر آیا‘کھلنایک میں ’چولی کے پیچھے کیا ہے ‘جیسے گانوں میں سروج مادھوری کی جوڑی سپر ہٹ رہی۔
سروج خان کے کیریئر کی بطور ڈانس ڈائریکٹر آخری فلم کلنک تھی جس میں انہوں نے مادوری دکشت کو ’تباہ ہوگئے‘گانے میں کوریوگراف کیا تھا۔
ماسٹر جی کے نام سے مشہور سروج خان کے دل میں مادھوری دکشت کے لئے بے حد پیار تھا اور آخری وقت تک رہا۔
ایک اوارڈ شو میں سروج خان نے کہا تھا کہ اگر مادھوری نہ ہوتیں تو سروج خان بھی نہ ہوتی۔
سروج خان کے انتقال کے بعد اب اس اوارڈ فکشن کا ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہورہا ہے۔
اس ویڈیو میں سروج خان کافی جذباتی ہوکر بات کررہی ہیں۔
یہ اس وقت کی بات ہے جب سروج کو انڈسٹری کے ان کے سالوں کے کام کے لیے اوارڈ دیا گیا تھا اور مادھوری نے ان کے لئے ایک خوب صورت پرفارمنس دی تھی۔
سروج خان اپنے چار دہائیوں کے طویل سینما کیریئر میں دو ہزار سے زائد گانوں کے لیے کوریو گرافی کی۔
انہوں نے مادھوری دکشت اور شری دیوی کے علاوہ جوہی چاولہ،ایشوریہ رائے بچن ،تاپسی پنو،سارا علی خان،اننیہ پانڈے اور عالیہ بھٹ کو ڈانس سکھایا۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com