Connect with us
Wednesday,12-May-2021

خصوصی

ممبئی میں بیرون ملک سے آنے والے مسافروں کے لئے نئی گائیڈ لائن

Published

on

بی ایم سی نے بیرون ملک ممبئی آنے والے مسافروں کو کورونا قوانین کی خلاف ورزی کرنے سے روکنے کے لئے نظر ثانی شدہ ہدایت نامہ جاری کیا ہے۔ نئی گائیڈ لائن کے تحت، انگلینڈ، یورپ، مشرق وسطی کے ممالک، جنوبی افریقہ اور برازیل سے آنے والے مسافروں کو کسی بھی صورت میں 7 دن تک ہوٹل میں انسٹیٹیوشنل کوارنٹائن میں رہنا ہوگا۔ اب تمام 24 وارڈوں میں ایک ٹیم تشکیل دی جائے گی جو نگرانی کریں گی کہ بیرون ملک سے آنے والا مسافر ہوٹل میں کوارنٹائن کی پیروی کر رہا ہے یا نہیں۔ یہ ٹیم ہوٹلوں کا دورہ کرے گی اور چیک کرے گی کہ متعلقہ شخص وہاں ہے یا نہیں۔ ممبئی میں ایسے بہت سے واقعات کی اطلاع ملی ہے کہ بیرون ملک سے آنے والا مسافر ہوٹل سے غائب ہے۔ اس میں، ہوٹل مالکان اور بی ایم سی ملازمین کی ملی بھگت کا انکشاف ہوا ہے۔ بی ایم سی کمشنر آئی ایس چہل نے کہا کہ قواعد کی خلاف ورزی کرنے والوں کے خلاف سخت کارروائی کی جائے گی۔

ہوائی اڈے پر تعینات عملہ بیرون ملک سے آنے والے مسافروں کی فہرست تیار کرے گا۔ تمام 24 وارڈوں کی فہرست بھی تیار کی جائے گی، تاکہ ہر وارڈ کے ہوٹلوں کو استعمال کیا جاسکے۔ ہوائی اڈے کے ملازمین روزانہ مسافروں کی فہرست اسسٹنٹ کمشنر اور ایگزیکٹو ہیلتھ آفیسر کو ای میل کے ذریعے بھیجیں گے۔ عملہ مسافروں کو ہوٹل تک لے جانے کے لئے بیسٹ بس کا انتظام کرے گا۔ نیز، بس ڈرائیور کو مسافروں کی ایک فہرست دی جائے گی۔ بس ڈرائیور ہوٹل پہنچنے کے بعد مسافروں کو ہوٹل میں چھوڑنے کے بعد ہوٹل سے مسافروں کے پہنچنے کی رسید لے گا۔ بس ڈرائیور ہوائی اڈے پر واپس آئے گا، اور اس فہرست کو وہاں تعینات عملے کے حوالے کرے گا۔ ہوائی اڈے پر تعینات ملازمین اس بات کو یقینی بنائیں گے کہ مسافر ہوٹل پہنچ گئے ہیں۔ بیرون ملک سے آنے والے مسافر ہوٹل میں موجود ہیں یا نہیں اس کی جانچ کے لئے ہر اسسٹنٹ کمشنر اپنے وارڈوں میں ایک ٹیم تشکیل دے گا، جو ہوٹل میں جاکر اس بات کو یقینی بنائے گا کہ مسافر ہوٹل میں ہے۔ اسسٹنٹ کمشنر وقتاً فوقتاً اپنی ٹیم کے کام کا جائزہ لیں گے۔ ائیرپورٹ پر تعینات عملہ وارڈ کے ذریعہ مقرر کردہ ٹیم کی فہرست پیش کرے گا۔ یہ ٹیم مسافروں کے پہنچنے کے دوسرے دن اور چھٹے دن ہوٹل جاکر یہ چیک کرے گی کہ لوگ وہاں موجود ہیں اور قواعد پر عمل پیرا ہیں۔ وارڈ کی ٹیم قرانطین مرکز کی تحقیقات کی ہفتہ وار رپورٹ تیار کرے گی اور اسے ایڈیشنل کمشنر (پروجیکٹ) اور سرکل ڈپٹی کمشنر کو بھیجے گی۔

کورونا مریضوں کے بڑھتے ہوئے گراف کو کنٹرول کرنے کے لئے ممبئی سمیت پوری ریاست میں، لازمی خدمات کے علاوہ، سخت پابندیاں عائد کردی گئی ہیں۔ اس پابندی کے ساتھ ہی ممبئی میں کم کورونا مریضوں کے ساتھ ہفتہ کی شروعات ہوئی ہے۔ اتوار کی نسبت دوسرے دن منگل کے روز بھی کورونا کے بہت کم مریض پائے گئے ہیں۔ منگل کو ممبئی میں 10030 نئے کورونا مریض پائے گئے ہیں اور 31 افراد کی موت ہوگئی ہے۔ اتوار کے روز، ممبئی میں کورونا مریضوں کی تعداد 11 ہزار کو عبور کرچکی تھی، لیکن پیر کو یہ تعداد کم ہوگئی۔ پیر کے روز ممبئی میں 9857 نئے کورونا مریض پائے گئے اور 21 افراد کی موت ہوگئی۔ اس کے ساتھ ہی ریاست میں کورونا کے 55469 نئے مریض پائے گئے اور 297 افراد فوت ہوگئے۔

خصوصی

اسرائیل کا بین الاقوامی طور پر بائیکاٹ کیا جائے ــــــ آن لائن پریس کانفرنس کے ذریعئے ممبئی کی ملی تنظیموں کا فیصلہ

Published

on

boycott

ممبئی : (نامہ نگار)

شہر میں سرکردہ ملی تنظیموں نے آج ایک آن لائن پریس کانفرنس منعقد کی جس میں اسرائیلی پولیس کے ذریعہ مسجد اقصیٰ پر ہونے والے ظلم و استبداد کی مذمت کی گئی، اور اس اقدام کو سنگین اشتعال انگیزی سے تعبیر کیا گیا۔ اسی کے ساتھ فوری طور پر عالمی برادری اور حقوقِ انسانی کے تحت کام کرنے والی اتھارٹیز سے بھی مطالبہ کیا گیا کہ حقوق انسانی کے خلاف صہیونیوں کے اس سنگین وحشیانہ اقدام کے خلاف منظّم کارروائی کریں۔ اسرائیلی پولیس کی جانب سے اس قسم کی انسان سوز درندگی پچھلی نصف صدی سے ہوتی رہی ہے جس سے مظلوم فلسطینی بری طرح متاثر ہوتے رہے ہیں۔ اس بار تو اسرائیلی پولیس نے تمام حدود ہی پار کر دیں اور روزہ و نماز کی حالت میں فلسطینیوں پر گولیاں چلائیں۔

واضح رہے کہ مسلمان مسجد الاقصیٰ کی بازیابی کے لئے ہر سال پوری دنیا میں یوم القدس مناتے ہیں۔
ملی تنظیموں نے اسرائیلی پولیس کے ذریعہ مسلمانوں کے قبلہ اول مسجد اقصی پر ہوئے اس بزدلانہ اور ظالمانہ فعل کی شدید مذمت کی جس میں فائرنگ اور تشدد کی وجہ سے تقریباً 178 فلسطینی روزہ دار زخمی ہوئے ہیں اور 88 ہسپتال میں نازک حالت میں بھرتی ہیں۔ اسرائیلی پولیس کے ذریعے کیا گیا یہ حملہ انتہائی قابل نفرت ہے، کیونکہ یہ رمضان کے آخری ایام میں ہوا ہے، جس کے سبب دنیا بھر کے مسلمانوں جن کے نزدیک مسجد اقصیٰ بڑی عقیدت و احترام کا مقام ہے، کے مذہبی جذبات کو ٹھیس پہنچی ہے۔

ملی تنظموں نے اقوام متحدہ سمیت، خود کو حقوق انسانی کا چمپئن کہنے والی عالمی طاقتوں خصوصا مسلم ممالک جو اس وحشیانہ اقدام پر خاموش ہیں اس پر تعجب کا اظہار کیا، اور مطالبہ کیا کہ پوری عالمی برادری اسرائیل کے اس ظالمانہ اقدام کے خلاف سخت کارروائی کریے، اور بین الاقوامی طور پر اسرائیل کا بائیکاٹ کیا جائے، انصاف پسند ممالک فوری طور پر اسرائیل سے اپنے سفارتی تعلقات معطل کریں، وہ مسلم ممالک جنھوں نے اسرائیل سے تعلقات قائم کررکھے ہیں ان کے اندر اگر ذرا بھی ملی غیرت ہے تو فورا اسرائیل سے ہر طرح کے تعلقات ختم کرنے کا اعلان کریں۔

حکومت ہند سے بھی مطالبہ کیا گیا کہ وہ بھی اپنا پورا سفارتی رسوخ استعمال کرے، اور اسرائیل کو مظلوم نہتے فلسطینوں پر ایسی ظالمانہ کاررائی سے باز آنے پر مجبور کرے۔

پریس کانفرنس میں شامل ہونے والے سرکردہ افراد میں مولانا محمود دریا بادی سکریٹری جنرل (آل اندیا علماء کونسل)
مولانا ظہیر عباس رضوی (نائب صدر شیعہ پرسنل لابورڈ)
مولانا اعجاز کشمیری (امام ہانڈی والی مسجد)
مولانا اسلم صیاد (امام مسجد اہل حدیث مومن پورہ)
فرید شیخ (صدر ممبئی امن کمیٹی)
سرفراز آرزو (خلافت ہاوس)
ڈاکٹر عبظیم الدین (صدر ہیومن ویلفیئر مومنٹ)
ڈاکٹر سلیم خان ( معاون امیرِ حلقہ، جماعت اسلامی مہاراشٹر) شامل ہیں.

Continue Reading

خصوصی

پالگھر میں 103 سالہ بزرگ نے کوویڈ-19 کو شکست دی

Published

on

corona

کورونا کی تباہی کی بہت ساری خبروں کے درمیان امید کی نئی کرنیں جگمگا رہی ہیں۔ مہاراشٹر کے پالگھر میں ایک 103 سالہ بزرگ نے کورونا سے جنگ میں کامیابی حاصل کی ہے۔ انتہائی حساس عمر گروپ میں رہنے کے باوجود انہوں نے کوویڈ ۔19 کو شکست دی ہے۔ عہدیداروں نے یہ اطلاع اتوار کے روز دی۔ ضلع پالگھر کے وریندر نگر کے ساکن شیام راؤ اینگلے کو کورونا وائرس سے متاثر ہونے کے بعد دیہی کوویڈ-19 اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔ ضلعی کلکٹریٹ کے ترجمان نے بتایا کہ اس بیماری سے صحت یاب ہونے کے بعد انہیں سنیچر کے روز اسپتال سے فارغ کردیا گیا تھا۔ اسپتال کے ڈاکٹروں کے مطابق بزرگوں کو دیا جانے والا علاج کارآمد ثابت ہوا۔ علاج کے دوران، انہوں نے اسپتال کے عملے کے ساتھ مکمل تعاون کیا۔ سنیچر کے روز اسپتال سے رخصت ہوتے وقت بزرگ کے چہرے پر مسکراہٹ تھی۔

پالگھر کے ضلعی مجسٹریٹ ڈاکٹر مانک گورسل اور اسپتال کے عملے نے بزرگ شخص کو پھول دے کر اسپتال سے رخصت کیا۔ سرکاری اعداد و شمار کے مطابق، ضلع میں کوویڈ 19 کیس 95،682 ہو گئے ہیں۔ اس وباء نے 1،715 افراد کو ہلاک کیا ہے۔

Continue Reading

خصوصی

شہریوں نے بھیونڈی کے ڈپٹی پولیس کمشنر یوگیش چوہان کو سالگرہ کی دی مبارکباد

Published

on

Citizens congratulate Bhiwandi Deputy Commissioner of Police Yogesh Chauhan on his birthday.

بھیونڈی ۔ (نامہ نگار)
شہر کی سماجی تنظیموں، کارپوریٹروں اور معززین سمیت صحافیوں کی جانب سے بھیونڈی زون 2 کے ڈپٹی پولیس کمشنر یوگیش چوہان کی 41ویں سالگرہ کے موقع پر انہیں پھولوں کا گلدستہ، ہار و شال پیش کر کے دل کی عمیق گہرائیوں سے مبارکباد پیش کیں اور ان کی لمبی عمر کی خواہش کی۔ ڈپٹی پولیس کمشنر یوگیش چوہان کی مقبولیت کا اندازہ اس بات سے لگایا جاسکتا ہے کہ انہیں مبارکباد دینے کے لئے ڈپٹی پولیس کمشنر کے آفس میں صبح سے ہی شہریوں کا سلسلہ بدستور جاری رہا۔ اور یہ سلسلہ شام تک چلتا رہا۔ کورونا انفیکشن کی وجہ سے جو شہری نہیں پہنچ سکے انہوں نے فون اور سوشل میڈیا کے ذریعہ مبارکبادی پیغامات دے کر اپنی موجودگی درج کرائی۔

ڈپٹی پولیس کمشنر یوگیش چوہان کو شیوسینا کے کارپوریٹر اشوک بھوسلے، سماجی کارکن پرمیشور امبورے، شیوسینا کے سکریٹری جنرل گوکل بھائی قدم اور کپل دیو مشرا کے ساتھ ان کے درجنوں ساتھیوں نے پھولوں کا نذرانہ پیش کر کے ان کے 41ویں سالگرہ پر انہیں مبارکباد پیش کی۔ کپل دیو مشرا نے ڈپٹی پولیس کمشنر کو انہیں سالگرہ کی مبارکباد پیش کرتے ہوئے امن و خوشحالی، شان، ترقی کے لئے نیک خواہشات پیش کی۔ صحت، تعلیم اور ترقی کے لئے کام کرنے والی سماجی تنظیم آپریشن مکت بھیونڈی کے بانی صدر ڈاکٹر شفیق صدیقی کی سربراہی میں تنظیم کے جنرل سکریٹری وویک شکلا، فعال کارکن دیناناتھ یادو نے ڈپٹی پولیس کمشنر یوگیش چوہان کو گلدستہ پیش کر کے انہیں 41ویں سالگرہ کی مبارکباد پیش کی۔ سالگرہ کی مبارکباد دیتے ہوئے ڈاکٹر شفیق صدیقی نے کہا کہ ڈپٹی پولیس کمشنر کی سربراہی میں ان کی پوری ٹیم نے کورونا انفیکشن کی وبائی بحران سے بھیونڈی شہر کی عوام کو محفوظ رکھنے و بچانے کا کام کیا ہے۔

اس کے ساتھ ہی، رمضان کے مقدس مہینے میں پولیس انتظامیہ کی طرف سے نمازیوں کے لئے جو تعاون دیا گیا ہے، وہ واقعتا ڈپٹی پولیس کمشنر یوگیش چوہان کا ایک تاریخی اور قابل ستائش اقدام ہے۔ اسی طرح، شہر کے متعدد معزز شہریوں اور عوامی نمائندوں نے ڈپٹی پولیس کمشنر پولیس یوگیش چوہان کو انہیں ان کی سالگرہ کی مبارکباد پیش کی ہے۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com