Connect with us
Friday,03-July-2020

(جنرل (عام

ایک بار پھرحکومت بنتے ہی علیحدہ ’جل شکتی‘ وزارت کا قیام کیا جائے گا : مودی

Published

on

وزیراعظم نریندر مودی نے کہا ہے کہ 23 مئی کو ایک بار پھر مرکز میں ان کی حکومت بننے پر پانی سے منسلک تمام مسائل کوحل کرنے کے لئے الگ ’جل شکتی‘ وزارت کا قیام کیا جائے گا۔
سترہویں لوک سبھا کے لئے بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی)، اے آئی اے ڈی ایم کے اور دیگر اتحاد کے امیدواروں کے حق میں انتخابی تشہر کرنے آئے مسٹر مودی نے ہفتے کو کہا’’ہمارے محنت کش ماہی گیر روزی روٹی کے لئے سمندر پر منحصر ہیں ۔ آپ کا چوکیدار ماہی گیروں کی فلاح و بہبود کے لئے بڑا فیصلے لینے کے قابل ہے۔ مرکز میں 23 مئی کے بعد ایک بار پھر مودی حکومت بننے اور ان کے عہدہ سنبھالنے کے بعد علیحدہ ’ جل شکتی ‘ وزارت کا قیام کیا جائے گا جو پانی سے منسلک تمام معاملات کو دیکھے گی ۔ سری لنکا سے 1900 ہندوستانی ماہی گیروں کو رہا کرایا گیا۔ ان میں سے کچھ ایسے ہیں جو سزائے موت کا سامنا کر رہے تھے‘‘۔
انہوں نے وارانسی سے ممبر پارلیمنٹ ہونے کا ذکر کرتے ہوئے کہا’’میں بنارس سے رکن پارلیمنٹ ہوں جس نے رام ناتھ پورم کو یقین اور روحانیت کے دھاگے میں پرویا ہے‘‘ ۔ رام ناتھ پورم کا ذکر کرتے ہوئے مسٹر مودی نے کہا یہاں سے ملک کے سابق صدر آنجہانی اےپی جے عبدالکلام کا تعلق تھا۔ ڈاکٹر کلام نے ملک کے لئے کئی خواب دیکھے اور آج یہ ہم سب کا فرض ہے کہ ان کے خوابوں کو پورا کر کے ملک کو ترقی کی نئی بلندیوں پر لے کر جانا ہے‘‘۔

(جنرل (عام

دہلی میں زلزلے کے جھٹکے

Published

on

EARTH

دہلی کے آس پاس کے علاقوں میں آج بروز جمعہ درمیانے درجے کی شدت کا زلزلہ آیا۔ لوگ گھروں سے باہر نکل آئے تھے۔
ہندوستان کے نیشنل سینٹر برائے سیسمولوجی کے مطابق زلزلے کا مرکز ہریانہ کے گڑگاؤں سے 60 کلومیٹر جنوب مغرب میں تھا۔
زلزلہ سطح زمیں سے 35 کلومیٹر کی گہرائی میں شام 7 بجکر ایک منٹ پر آیا۔
دہلی اور گردونواح میں کئی سیکنڈ تک زبردست زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے گئے۔

Continue Reading

سیاست

لاک ڈاؤن سے پیدا ہونے والے الجھن کو دور کرنے کے لئے ادھو اور پوار کی میٹنگ

Published

on

ممبئی کے بالاصاحب ٹھاکرے میموریل میں مہاراشٹر کے وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے اور این سی پی سپریمو شرد پوار کی ملاقات چل رہی ہے۔ شیوسینا کی زیرقیادت والی ریاستی حکومت میں ناراض اتحادیوں کی تعداد بڑھتی جارہی ہے۔ پہلے کانگریس شیوسینا سے ناراض تھی، اب لاک ڈاؤن کے معاملے پر این سی پی کے وزرا ناراض ہیں۔
در حقیقت مہاراشٹر حکومت نے ممبئی کے تھانہ، میرا روڈ سمیت متعدد علاقوں میں لاک ڈاؤن کو سختی سے نافذ کیا ہے۔ وہی ممبئی کے بعد پونے میں کورونا کے مریض سب سے زیادہ ہیں لیکن وہاں پر راحت دی گئی ہے۔ اسی طرح کنٹینمنٹ زون کے 2 کلومیٹر دائرے کو لیکر بھی کسی بھی طرح کا کوئی آرڈر محکمہ داخلہ کو نہیں ملا ہے۔ موجودہ حکومت میں محکمہ داخلہ این سی پی کے پاس ہے۔
حکومت نے جو آرڈر جاری کیا ہے اس میں اسے لاک ڈاؤن کہا گیا ہے، جبکہ پہلے حکومت نے اسے انلاک کانام دیا تھا۔ اب اس سے این سی پی کے وزراء الجھن میں پڑ گئے ہیں کہ یہ کس قسم کا لاک ڈاؤن ہے۔ ان سبھی معاملات پر اختلافات حل کرنے کے لئے شرد پوار اور ادھو ٹھاکرے کی ملاقات کو کافی اہم مانا جارہا ہے-

Continue Reading

سیاست

کورونیل پر لوگوں کو گمراہ نہ کریں پتنجلی : وزیر

Published

on

مہاراشٹر کے فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن کے وزیر راجیندر شنگنے نے جمعہ کے روز کہا کہ یوگا گرو رام دیو کی کمپنی پتنجلی آیور وید لمیٹڈ کے ذریعہ تیار کردہ دوا ‘کورونیل کوویڈ- 19 کا علاج نہیں کرسکتی۔ انہوں نے متنبہ کیا کہ اگر پتنجلی نے جھوٹا دعویٰ کرکے ریاست کے لوگوں کو گمراہ کیا تو اس پر کارروائی کی جائے گی۔ وزیر نے کہا کہ اگر کورونیل کے پروڈیوسروں کے ذریعہ غلط دعوے کیے جاتے ہیں تو، محکمہ داخلہ کی مدد سے منشیات اور چمتکار علاج (قابل اعتراض اشتہار) ایکٹ 1954 کے تحت کارروائی کی جائے گی۔ ایک سرکاری بیان میں، شنگنے نے کہا کہ پتنجلی کے ذریعہ تیار کردہ دوا منشیات سے کوویڈ -19 کا علاج نہیں کیا جاسکتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ مرکزی وزارت آیوش نے بھی واضح کیا ہے کہ پتنجلی کی کورونیل قوت مدافعت بڑھانے والی دوائی کے طور پر فروخت کرسکتا ہے۔ شنگنے نے یہ بھی کہا کہ دوا کے نام کی وجہ سے لوگ بھی الجھن میں پڑ رہے ہیں۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com