Connect with us
Monday,28-September-2020

سیاست

کورونا کے 20 لاکھ کیسز ہونے پر راہل کا حکومت پرحملہ

Published

on

کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی نے کورونا وائرس کے حوالہ سے حکومت پر حملہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ ملک میں کوروناوائرس کے کیسز 20 لاکھ سے تجاوز کر چکے ہیں لیکن حالات کو قابو کرنے کے لئے کوئی ٹھوس قدم نہیں اٹھا ئے جارہے ہیں۔
مسٹر گاندھی نے جمعہ کو طنزیہ لہجے میں حکومت پر حملہ کرتے ہوئے ٹوئٹ کیا’’20 لاکھ کے اعداد پار،غائب ہے مودی سرکار‘‘۔
اس کے ساتھ ہی انہوں نے 17 جولائی کو کورونا کیسز کے 10 اگست تک ہونے کے امکان کے بارے میں بھی ایک ٹویٹ پوسٹ کیا ، جس میں انہوں نے کہا تھا’’1000000 کے اعداد پارہوگیا ۔ اسی تیزی سے کووڈ۔ 19 پھیلا تو 10 اگست تک ملک میں 2000000 سے زیادہ متاثرین ہوں گے‘‘۔
انہوں نے اس وقت یہ مشورہ دیا تھا کہ حکومت اس وبا کو روکنے کے لئے ٹھوس اور منظم طریقے سے اقدامات کرے۔

جرم

پالگھر ایس پی کی ریت مافیا کے خلاف کارروائی، 7.90 کروڑ مالیت کا سامان ضبط

Published

on

مہاراشٹر کی پالگھر پولیس نے ویرار کے ریتی بندروں کے خلاف بڑی کارروائی کی ہے۔ پولیس نے 790 ملین مالیت کا سامان ضبط کرلیا ہے۔ تاہم، اس معاملے میں کوئی گرفتاری عمل میں نہیں آئی ہے۔ پولیس سپرنٹنڈنٹ ٹیم کو دیکھ کر ریت مافیا فرار ہوگئے۔ معلومات کے مطابق، سابق ایس پی گورو سنگھ نے ویرار (مشرق) خانیوڑے، کھرڑی، ویترنا، چیخل ڈونگری وغیرہ جیسے ریتی بندروں پر دو سال سے کھدائی پر پابندی عائد کردی تھی۔
پچھلے سال 18 نومبر کی رات، پالگھر کی سنگھ ٹیم، ٹیم کے ہمراہ کھارڈی کی بندر کو دیکھنے گئی تھی، تب وہاں بڑی تعداد میں ریت نکالی جارہی تھی۔ ایس پی کی کار دیکھ کر اس پر ریت مافیا نے حملہ کردیا۔ سنگھ کی منتقلی کے بعد، ریت مافیا ایک بار پھر متحرک ہوگیا اور بڑے پیمانے پر ریت کان کنی کا کاروبار شروع ہوگیا۔
جب یہ اطلاع پالگھر کے نومنتخب ایس پی، دتہ شندے کو ملی، تو وہ ہفتہ کی شام ساڑھے چار بجے بھاری پولیس بستی کے ساتھ خانیوڑے اور کھارڈی ریتی بندر پہنچے۔ پولیس ٹیم کو دیکھ کر تمام ریت مافیا فرار ہوگئے۔ پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے 1،600 براس کی ریت، 102 سیکشن پمپ، 1 جے سی بی، 230 کشتیاں، کریشر وغیرہ قبضہ میں لے لیا ہے۔

Continue Reading

جرم

ٹی سینٹر میں چل رہا تھا ہوکا پارلر، 5 گرفتار

Published

on

ہوکا پارلر شہر کے مختلف علاقوں میں بھرپور طریقے سے چل رہے ہیں۔ شانتی نگر پولیس نے اوچیت پاڑا کے علاقے میں تی سینٹر میں چلنے والے ہوکا پارلر پر چھاپہ مار کر ڈرائیور سمیت چار دیگر افراد کو گرفتار کرلیا ہے۔ شانتی نگر پولیس اسٹیشن کے تحت قاصب ٹی سنٹر میں غیر قانونی طور پر ہوکا پارلر چلایا جارہا تھا۔ اطلاع ملنے پر پولیس کانسٹیبل گنیش ہرنے نے چھاپہ مارا اور ہماشو جیسوار (22)، شہباز شیخ (21)، فہیم انصاری (20)، نفیس قریشی (19) اور انیس قریشی (21) کو گرفتار کرلیا، جو ایک ہوکا پارلر چلاتے تھے۔

Continue Reading

سیاست

وزیر اعظم مودی نے شہید بھگت سنگھ کو یاد کیا

Published

on

وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر کو شہید بھگت سنگھ کی یوم پیدائش کو یاد کرتے ہوئے اور نذرانہ عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا ہے کہ ان کی بہادری کی داستان برسوں تک ہم وطنوں کو تحریک دیتی رہے گی۔
ہندوستان کے سپوت شہید بھگت سنگھ کی آج 113 ویں یوم پیدائش ہے۔
مسٹر مودی نے کہا’’ ہندوستان کے بہادر بیٹے امر شہید بھگت سنگھ کی یوم پیدائش کے موقع پر انہیں سلام پیش کرتا ہوں۔ ان کی بہادری کی داستان برسوں تک وطن عزیز کے لوگوں کو تحریک دیتی رہے گی۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com