Connect with us
Saturday,08-August-2020

قومی

نیوزی لینڈ کے خلاف ٹیسٹ سیریز میں ضرورت پڑنے پر اوپننگ کے لئے تیار ہیں : هنوما وهاري

Published

on

نیوزی لینڈ کے خلاف پریکٹس میچ کے دوران 101 (ریٹائر) رن بنانے والے هنوما وهاري نے جمعہ کو کہا کہ نیوزی لینڈ کے خلاف ہونے والی ٹیسٹ سیریز میں ضرورت پڑنے پر وہ اوپننگ کرنے کے لئے تیار ہیں۔
وهاري نے نیوزی لینڈ الیون کے خلاف پریکٹس میچ کی پہلی اننگز میں چتیشور پجارا کے ساتھ مل کر ہندوستانی اننگز کو سنبھالا اور دونوں نے پہلے دن پانچویں وکٹ کے لئے 195 رن کی ساجھےداری کی۔
دونوں بلے بازوں کے درمیان شراکت کی بدولت ہندستان نے پہلی اننگز میں 263 رن کا اسکور بنا لیا۔

قومی

ٹینس کھلاڑی ثانیہ مرزا کی چار سال کے طویل وقفے کے بعد ٹیم میں واپسی

Published

on

ہندوستان کی سب سے زیادہ کامیاب خاتون ٹینس کھلاڑی ثانیہ مرزا کی چار سال کے طویل وقفے کے بعد فیڈ کپ ٹیم میں واپسی ہوگئی ہے۔
آل انڈیا ٹینس ایسوسی ایشن (اے آئی ٹی اے) نے تین سے سات مارچ تک دبئی میں کھیلے جانے والے فیڈ کپ ایشیا اوشیانا زون گروپ اے ٹورنامنٹ کے لئے ہفتہ کو اعلان ہندستانی ٹیم میں ثانیہ کو نامزد کیا ہے۔ سابق ڈبلز نمبر ایک ثانیہ آخری بار 2016 میں فیڈ کپ میں کھیلی تھی اور اکتوبر 2017 سے زچگی کی چھٹی کی وجہ سے کورٹ سے باہر تھیں۔
33 سالہ ثانیہ نے اس سال جنوری میں ہوبارٹ انٹرنیشنل میں واپسی کی تھی اور خطاب بھی جیتا تھا لیکن پنڈلی کی چوٹ کی وجہ سے انہیں سال کے پہلے گرینڈ سلیم آسٹریلین اوپن کے پہلے راؤنڈ میں ریٹائر ہونا پڑا تھا۔
ہندستانی ٹیم میں سب سے زیادہ درجہ بندی والی کھلاڑی انکتا رینا ہے جو خاتون کی درجہ بندی میں 176 ویں نمبر پر ہیں۔ انکتا اور ثانیہ کے علاوہ ہندستان کو پلے آف میں لے جانے کی ذمہ داری ریا بھاٹیہ (349)، رتوجا بھونسلے (458) اور كرمن کور تھاڈي (587) پر رہے گی۔
سابق ڈیوس کپ کھلاڑی وشال اوپیل اس ٹیم کے کپتان ہیں جبکہ سابق فیڈ کپ کھلاڑی انکتا بھامبری اس ٹیم کی کوچ ہیں۔ اس ٹورنامنٹ میں ہندستان کے علاوہ چین، چینی تائی پے، انڈونیشیا، کوریا اور ازبکستان کے خلاف کھیلے گی۔ تمام ٹیموں نے اپنی تمام کھلاڑیوں کا اعلان کر دیا ہے۔

Continue Reading

قومی

بجرنگ اور ونیش طلائی کے مضبوط دعویدار کی حیثیت سے اتریں گے

Published

on

عالمی چمپئن شپ میں کانسی کا تمغہ جیت کر ٹوکیو اولمپکس کا کوٹہ حاصل کر نے والے بجرنگ پنیا اور ونیش پھوگاٹ یہاں اندرا گاندھی اسٹیڈیم کے کے ڈی جادھو انڈور کشتی ہال میں 18 سے 23 فروری تک ہونے والی ایشیائی کشتی چمپئن شپ میں طلائی تمغہ کے مضبوط دعویدار کی حیثیت سے اتریں گے۔

دولت مشترکہ اور ایشیائی کھیلوں کے سنہری فاتح بجرنگ نے گزشتہ سال چین کے شيان میں طلائی تمغہ جیتا تھا جبکہ ونیش نے کانسی کا تمغہ حاصل کیا تھا۔
دونوں ہی پہلوانوں نے گزشتہ سال قازقستان کے نور سلطان میں ہوئی سینئر عالمی کشتی چمپئن شپ میں کانسی کا تمغہ جیت کر اولمپکس کوٹہ حاصل کیا تھا۔

Continue Reading

قومی

شبھمن گل کی سنچری سے انڈیا اے کی پوزیشن مضبوط

Published

on

شبھمن گل (ناٹ آوٹ 107) کی شاندار سنچری، کپتان هنوما وهاري (59) اور چتیشور پجارا (ناٹ آوٹ 52) کی نصف سنچریوں سے ہندوستان اے نے نیوزی لینڈ کے خلاف دوسرے غیر سرکاری ٹیسٹ میچ کے تیسرے دن اتوار کے روز پہلی اننگز میں ایک وکٹ پر 234 رنز بنا کر اپنی پوزیشن مضبوط کر لی۔
انڈیا اے کی جانب سے شبھمن نے 153 گیندوں میں 13 چوکے اور ایک چھکے کی مدد سے ناٹ آوٹ 107 رنز بنائے جبکہ هنوما نے 73 گیندوں میں نو چوکوں سے 59 رن بنائے۔ دونوں بلے بازوں کے درمیان پہلے وکٹ کے لئے 111 رنز کی بڑی شراکت ہوئی جسے هنوما کے آؤٹ ہونے کے بعد پجارا نے آگے بڑھایا۔
پجارا 99 گیندوں میں سات چوکے اور ایک چھکا لگاکرناٹ آؤٹ 52 رن بنا چکے ہیں۔ ہندوستانی ٹیم اگرچہ اب نیوزی لینڈ سے 152 رنز پیچھے ہے۔ دن کا کھیل ختم ہونے تک پجارا اور شبھمن کریز پر موجود ہیں۔ دوسرے دن کا کھیل بارش کی وجہ سےمتاثر ہو گیا تھا اور بغیر گیند بازی کے دن کا کھیل ختم کرنا پڑا تھا۔
اس سے پہلے نیوزی لینڈ اے نے پہلی اننگز میں ڈیرل مشیل کے 222 گیندوں میں 10 چوکے اور ایک چھکے کی مدد سے ناٹ آؤٹ 103رن، گلین فلپس کے 65 اور وکٹ کیپر بلے باز ڈین كلیور کے 53 رن کی نصف سنچری اننگز کی بدولت نو وکٹ پر 386 رن بنا کر اننگز ڈکلیئر کردی تھی۔
ہندوستان کی جانب سے محمد سراج نے 75 رنز، سندیپ واریر نے 50 رنز، روی چندرن اشون نے 98 رنز اور اویس خان نے 82 رنز دے کر دو۔ دو وکٹ لئے جبکہ شہباز ندیم کو 59 رن دے کر ایک وکٹ ملا۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com