Connect with us
Tuesday,04-August-2020

قومی خبریں

جامعہ ملیہ اسلامیہ کی طالبہ صفورہ زرگر کی ضمانت منظور ہوئی

Published

on

دہلی ہائی کورٹ نے آج بروز منگل جامعہ ملیہ اسلامیہ کی طالبہ صفورہ زرگر کی ضمانت منظور کر لی۔
صفورہ کو اسی سال کے شروع میں شمال مشرقی دہلی کے فسادات میں مبینہ کردار ادا کرنے کا غیر قانونی سرگرمیوں کی روک تھام ایکٹ (یو اے پی اے) کے تحت مورد الزام ٹھہرایا گیا تھا۔
ایم فل کی طالبہ صفورہ زرگر کو 10 ہزار روپے کے ذاتی مچلکے پر ضمانت ملی۔
ہائیکورٹ نے کہا ہے کہ صفورہ ان سرگرمیوں میں ملوث نہ ہوں جن کی بابت ان سے تفتیش کی جارہی ہے اور وہ جاری تحقیقات میں اثر و رسوخ استعمال کرنے، رکاوٹیں ڈالنے اور مداخلت سے بھی باز رہیں گی۔

جرم

سدارمیا بھی کرونا سے متاثر، داخل اسپتال

Published

on

کرناٹک کے سابق وزیر اعلی اور اسمبلی میں اپوزیشن لیڈرسدارمیا کے بھی کوروناسے متاثر ہونے کی اطلاعات ہیں۔
مسٹر سدارمیا نے منگل کو ٹویٹرپراپنی کورونا پازیٹو کے بارے میں اطلاع دی۔ انہیں اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔
انہوں نے لکھا’’میں کورونا وائرس سے متاثر ہوچکا ہوں اورڈاکٹر کے مشورے پراسپتال میں داخل ہوگیا ہوں۔ مجھ سے رابطے میں آنے والے تمام لوگوں سے درخواست کرتا ہوں کہ وہ اپنا کورونا ٹسٹ کروائیں اور خود کو قرنطینہ کرلیں۔‘‘
کرناٹک کے وزیر اعلی بی ایس یدیورپا اور ان کی صاحبزادی اور سابق مرکزی وزیر خزانہ پی چدمبرم کے بیٹے رکن پارلیمنٹ کارتی چدم برم بھی کورونا کا شکار ہیں۔

Continue Reading

جرم

ملک میں کورونا وائرس کے 52 ہزار سے زیادہ نئے کیسز

Published

on

ملک میں کورونا وائرس کے حالات دن بہ دن بدتر ہوتے جارہے ہیں اورگزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 52 ہزار سے زیادہ نئے کیسز رپورٹ ہوئے ہیں جس سے متاثرہ افراد کی تعداد 18.5 لاکھ سے تجاوز کرچکی ہے جبکہ 803 افراد کی ہلاکت کے بعد مرنے والوں کی مجموعی تعداد 39 ہزار کے قریب پہنچ گئی ہے۔
منگل کو مرکزی وزارت صحت کی جانب سے جاری تازہ ترین اعداد و شمار کے مطابق گذشتہ 24 گھنٹوں میں52050 افراد کے کورونا سے متاثر ہونے کے بعد مجموعی تعداد بڑھ کر 1855746 ہوگئی۔راحت کی بات یہ ہے کہ اس عرصے کے دوران 44،306 افرادکورونا سے شفایاب ہوئے ہیں ، جس سے صحت مند افراد کی کل تعداد 12،30،510 ہوگئی ہے۔ زیادہ تر ریاستوں میں صحت مند افراد کی تعداد میں اضافے کی وجہ سے فعال کیسز میں صرف 6،941 عدد کا اضافہ ہوا ہے ، جس کی وجہ سے ان کی تعداد 5،86،298 ہوگئی ہے۔ اسی دوران مرنے والوں کی تعداد بڑھ کر 38،938 ہوگئی ہے۔
ملک میں کورونا وائرس سے سب زیادہ متاثر مہاراشٹر ہے جہاں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مریضوں کی تعداد میں 1519 تک کمی آئی ہے ، جس سے ایکٹیوکیسز 1،47،324 رہ گئے اور 266 اموات کے ساتھ ہلاک شدگان کی تعداد 15،842 ہو گئی ہے۔ اسی عرصے کے دوران 10،221 افراد جان لیوا وبا سے شفایاب ہوئے ہیں ، جس سے صحت مند افراد کی تعداد 2،87،030 ہوگئی۔ ملک میں اب تک سب سے زیادہ فعال کیسز اسی ریاست میں ہیں۔

Continue Reading

سیاست

رکشان بندھن پر لتا منگیشکر کا پیغام حوصلہ افزائی کرنے والا: مودی

Published

on

وزیراعظم نریندرمودی نے بھائی بہن کے مقدس رشتے کی علامت رکشا بندھن پر آواز کی ملکہ لتامنگیشکر کے جذباتی پیغام کو حوصلہ افزائی اور توانائی دینے والا قرار دیتے ہوئے بھگوان سے ان کی صحت مند طویل عمر کی خواہش کی ہے۔
آواز کی ملکہ نے رکشا بندھن کے موقع پر پیر کو مسٹر مودی کو بھیجے پیغام میں کہا کہ ’نمسکار، عزت ماب وزیراعظم نریندر بھائی، آپ کے لئے
میری یہ راکھی‘۔
مسٹر مودی نے اس کے جواب میں ٹوئٹ کرکے لکھا کہ لتا دیدی، رکشابندھن کے اس مقدس موقع پر آپ کا یہ جذباتی پیغام حوصلہ بڑھانے والا اور توانائی دینے والا ہے۔ کروڑوں ماوں بہنوں کے آشیرواد سے ہمارا ملک نئی بلندیوں کو چھوئے گا اور نئی نئی کامیابیاں حاصل کرے گا۔ آپ صحت مند رہیں اور لمبی زندگی ہو، بھگوان سے میری یہی پرارتھنا ہے۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com