Connect with us
Sunday,05-July-2020

(جنرل (عام

جنوبی کشمیرکےشوپیاں میں تصادم، دو جنگجومارے گئے

Published

on

جنوبی کشمیر کے ضلع شوپیاں میں ہفتہ کی صبح فورسز اور جنگجوئوں کے درمیان تصادم ہوا جس میں دو جنگجو مارے گئے۔
ذرائع نے بتایا کہ فوج، ریاستی پولیس کے ایس او جی اور سی آر پی ایف نے ہفتہ کی صبح شوپیاں کے گہند نامی علاقے کو محاصرے میں لیکر تلاشی آپریشن شروع کیا۔
انہوں نے بتایا کہ تلاشی آپریشن کے دوران میوے باغات میں چھپے بیٹھے جنگجوئوں نے فورسز پر فائرنگ کی، فورسز نے جوابی فائرنگ کی جس میں دو جنگجو مارے گئے۔
سیکورٹی ذرائع نے بتایا کہ مارے گئے جنگجوئوں کی شناخت اور تنظیمی وابستگی معلوم کی جارہی ہے۔ انہوں نے مزید بتایا کہ علاقہ میں تلاشی آپریشن جاری ہے۔ دریں اثنا انتظامیہ نے ضلع شوپیاں میں موبائیل انٹرنیٹ خدمات منقطع کرادی ہیں۔

(جنرل (عام

ملک میں چار لاکھ سے زیادہ مریض کورونا سے ٹھیک ہوگئے، ٹھیک ہونے کی شرح 60.77 فیصد

Published

on

virus

ملک میں کورونا وائرس کووڈ۔19 سے ٹھیک ہونے والے مریضوں کی تعداد اب چار لاکھ سے زیادہ ہوگئی ہے جس کی وجہ سے ٹھیک ہونے والے مریضوں کی شرح بڑھ کر 60.77 ہوگئی ہے۔
وزارت صحت وخاندانی فلاح وبہبود نے اتوار کو بتایا کہ ملک میں فی الحال کورونا انفیکشن کے 2,44,814 معاملے ہیں۔ 4,09,082 کورونا سے متاثر مریض اب پوری طرح ٹھیک ہوچکے ہیں جس سے انفیکشن سے ٹھیک ہونے والوں کی شرح 60.77 فیصد ہوگئی ہے۔
گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران 14,856 کورونا سے متاثر مریض ٹھیک ہوگئے ہیں۔ انفیکشن سے ٹھیک ہونے والے معاملوں کا تناسب بڑھ کر اب 1,64, 268ہوگیا ہے۔ حالانکہ گزشتہ تین دنوں سے ملک میں روزانہ 20,000 ہزار سے زیادہ لوگ کورونا سے متاثر ہورہے ہیں۔
کورونا انفیکشن کے مریضوں کی جانچ کرنے والے لیبوں کی تعداد میں مسلسل اضافہ ہورہا ہے جس کے بعد لیبوں کی تعداد 1,100 ہوگئی ہے جس سے نمونوں کی جانچ کی رفتار میں تیزی آئی ہے۔ ملک میں اب تک 97,89,066 نمونوں کی جانچ کی جاچکی ہے۔
ملک میں سب سے زیادہ 85.9 فیصد ٹھیک ہونے والے مریضوں کی شرح چنڈی گڑھ کی ہے۔ اس کے بعد لداخ 82.2 فیصد ، اتراکھنڈ 80.9 فیصد، چھتیس گڑھ 80.6 فیصد، راجستھان 80.1 فیصد، میزورم 79.3 فیصد، تریپورہ 77.7 فیصد، مدھیہ پردیش 76.9 فیصد، جھاڑکھنڈ 74.3 فیصد اور بہار میں ٹھیک ہونے والوں کی شرح 74.2 فیصد ہے۔

Continue Reading

سیاست

ممبئی میں نقل و حرکت پر 2 کلومیٹر کے دائرے کی پابندی ہٹائی گئی

Published

on

مہانگر میں نقل مکانی کے لئے 2 کلومیٹر رداس کی پابندی ختم کردی گئی ہے۔ ممبئی شہر اور ممبئی مضافاتی شہر کے رضاعی وزراء اسلم شیخ اور آدتیہ ٹھاکرے کو ریاستی حکومت نے ممبئی کے لئے واضح طور پر واضح ہدایت نامہ طے کرنے کی ذمہ داری سونپی ہے۔
دونوں وزراء خود سے مشورہ کریں گے اور اگلے 2 دن میں ممبئی کے لئے واضح ہدایات مرتب کریں گے اور حکومت اس کا نوٹیفکیشن جاری کرے گی۔ یہ فیصلہ ہفتے کے روز وزیر اعلی کے ساتھ ممبئی میٹروپولیٹن بلدیہ اور ضلعی انتظامیہ کے رضاعی وزراء اور سینئر عہدیداروں کی ایک میٹنگ میں کیا گیا۔
اس ملاقات کے بعد، ممبئی شہر کے رضاعی وزیر اسلم شیخ نے بتایا کہ، ‘کورونا کی وبا کے دوران کئی بار رہنما اصول بنائے گئے ہیں۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لئے کہ کوئی الجھن نہ ہو، حکومت نے ممبئی میٹرو پولیٹن بلدیہ کے علاقے میں لاگو شرائط، ضوابط، پابندیوں اور مراعات سے متعلق واضح رہنما اصول جاری کرنے کی ضرورت محسوس کی ہے۔
شیخ نے کہا، “نئی ہدایات میں ٹریفک، پبلک ٹرانسپورٹ، دکانوں کے کھلنے اور بند ہونے سے متعلق ہر چیز کا واضح طور پر تعین کیا جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ آخری 2 کلومیٹر کے دائرے میں پولیس کے جاری کردہ آرڈر میں ترمیم کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔
ممبئی پولیس کا 2 کلومیٹر کے دائرے میں خریداری کرنے کا فیصلہ حکومت میں تنازعہ کا باعث تھا۔ اس فیصلے کے تحت پولیس نے ہزاروں گاڑیاں ضبط کرلی ہیں اور متعدد افراد کو جرمانہ بھی عائد کیا ہے۔ اسی لئے اس فیصلے کی سخت مخالفت کی گئی۔ اب اپوزیشن نے یہ سوال اٹھایا ہے کہ ضبط شدہ گاڑیوں اور جرمانے کی بازیافت کا کیا بنے گا۔

Continue Reading

(جنرل (عام

ملک میں کورونا ریکوری شرح 60.81 فیصد

Published

on

ملک میں کورونا وائرس کووڈ 19 سے متاثرہ مریضوں کی صحت یابی( ریکوری ) کی شرح 60.81 فیصد ہوگئی ہے۔
مرکزی وزارت برائے صحت و خاندانی بہبود نے ہفتے کو یہ اطلاع دی کہ ملک میں کورونا متاثرین کی صحت یابی کی شرح بڑھ کر 60.81 فیصد ہوگئی ہے۔ ملک میں فی الحال کورونا وائرس کے 2،35،433 ایکٹو کیسز ہیں اور 3،94،226 کورونا سے متاثرہ مریض اب تک مکمل طور پر صحت یاب ہوچکے ہیں جس سے صحت یابی کی شرح 60.81 فیصد ہو گئی ۔ گزشتہ 24 گھنٹوں میں 14.335 کورونا کے مریض صحت یاب ہوئے ہیں ۔ صحت یاب مریضوں اور ایکٹو معاملوں کا فاصلہ بڑھ کر اب 1،58،793 ہو گیا ہے۔
کورونا متاثرین کی شناخت کے لئے جانچ سہولت مہیاکرانےوالی لیباٹریوں کی تعداد بھی مسلسل بڑھتی ہوئی 1,087 ہو گئی ہے۔ جس سے نمونوں کی جانچ کرنے میں بھی تیزی آئی ہے ۔ملک میں فی الحال اب تک 95،40،132 نمونوں کی جانچ کی جاچکی ہے۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com