Connect with us
Sunday,09-August-2020

کھیل

آخری ٹیسٹ میچ میں 3-0 کی کلین سویپ کے ارادے سے اترے گی ٹیم انڈیا

Published

on

team india

ہندوستانی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان مہندر سنگھ دھونی کے گھر رانچی میں جنوبی افریقہ کے خلاف ہفتہ سے ہونے والے تیسرے اور آخری ٹیسٹ میچ میں 3-0 کی کلین سویپ کے ارادے سے اترے گی۔
دنیا کی نمبر ایک ٹیم اور آئی سی سی ٹیسٹ چمپئن شپ میں سب سے آگے چل رہے ہندستان نے وشاکھاپٹنم اور پونے میں پہلے دو ٹیسٹ آسانی سے جیت کر سیریز میں 2-0 کی ناقابل تسخیر برتری حاصل کرلی ہے اور اب اس کی نظریں 3-0 کی کلین سویپ پر ہیں۔ دوسری طرف جنوبی افریقہ آخری ٹیسٹ میں واپسی کرنے کی کوشش کرے گی تاکہ مکمل کلین سویپ سے بچا جا سکے۔
ہندستان نے پہلا ٹیسٹ 203 رنز سے اور دوسرا ٹیسٹ اننگز اور 137 رن کے بڑے فرق سے جیتا تھا۔ پونے میں ہندستان نے جنوبی افریقہ کے خلاف اس کی تاریخ کی سب سے بڑی کامیابی حاصل کی تھی۔ ہندستان نے سیریز میں کھیل کے تینوں شعبوں میں اپنا دبدبہ بنا رکھا ہے۔ اوپنر روہت شرما نے پہلے ٹیسٹ میں دونوں اننگز میں سنچری بنائی جبکہ مینک اگروال نے پہلے ٹیسٹ میں ڈبل سنچری اور دوسرے ٹیسٹ میں سنچری بنائی ۔ کپتان وراٹ کوہلی نے پونے میں اپنی ساتویں ڈبل سنچری اور ناٹ آؤٹ 254 رنز کے طور پر اپنے کیریئر کا بہترین اسکور بنایا۔ چتیشور پجارا اور اجنکیا رہانے بھی نصف سنچری بنا چکے ہیں لیکن ٹیم کو ان سے توقع رہے گی کہ وہ ان نصف سنچریوں کو سنچری میں تبدیل کریں۔

کھیل

”میرے بیٹے کیلئے میں مثالی شخصیت“:ثانیہ مرزا

Published

on

sania mirza

ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا نے کہا ہے کہ وہ ان کے بیٹے کے لئے مثالی شخصیت ہیں۔انہوں نے اس سلسلہ میں گذشتہ روز کئے گئے ٹوئیٹ میں کہا کہ ہر نسل کیلئے ان کی کئی مثالی شخصیات ہوتی ہیں۔ جس طرح ان کے والد کے لئے فٹ بال کے مشہور کھلاڑی پلے مثالی شخصیت ہیں،ان کے لئے فٹ بال کے کھلاڑی میراڈونا مثالی شخصیت ہیں جبکہ ان کے فرزند کے لئے وہ خود(ثانیہ مرزا)مثالی شخصیت ہیں۔واضح رہے کہ حیدرآبادی ٹینس اسٹارٹوئیٹر پر سرگرم رہتی ہیں اور وہ مختلف مواقع پر ٹوئیٹس بھی کرتی ہیں۔

Continue Reading

کھیل

متالی نے راحت فنڈ میں دئے 10 لاکھ

Published

on

ہندستانی خاتون ون ڈے ٹیم کی کپتان متالی راج نے وزیر اعظم کیئر فنڈ اور تلنگانہ وزیراعلی راحت فنڈ میں پانچ پانچ لاکھ روپے دینے کا اعلان کیا ہے۔
کورونا سے لڑنے کے لئے ہندستانی مرد کرکٹ ٹیم کے کھلاڑیوں کے ساتھ ساتھ خواتین کھلاڑی بھی سامنے آ رہی ہیں اور حکومت کو ہر ممکن مدد دینے کا اعلان کر رہی ہیں۔ اسی سلسلےمیں متالی نے بھی اپنا تعاون دینے کا اعلان کیا ہے۔
متالی نے ٹویٹ کر کے کہا کہ ہم سب کو کورونا سے لڑنے کے لئے متحد ہونے کی ضرورت ہے۔ میں اس کے لئے وزیر اعظم کیئر فنڈ میں پانچ لاکھ اور تلنگانہ وزیراعلی راحت فنڈ میں پانچ لاکھ روپے دیتی ہوں۔

Continue Reading

کھیل

ہندستانی فٹبال کھلاڑیوں کی جزنب سے مدد

Published

on

ہندوستانی فٹبال کھلاڑیوں نے کورونا وائرس سے لڑنے کے لئے مدد کا ہاتھ بڑھایا ہے اور اپنی طرف سے مدد دی ہے۔
دفاعی کھلاڑی پریتم كونٹل نے مغربی بنگال کی وزیر اعلی راحت فنڈ میں 50 ہزار روپے دیئے ہیں جبکہ مڈفیلڈر پرنئے هلدر بیركپور منگل پانڈے فٹ بال کوچنگ کیمپ میں اور بیركپور ریلوے اسٹیشن کے اطراف میں بنیادی سہولت سے محروم بچوں کو کھانا فراہم کر رہے ہیں۔هلدر نے اس کے علاوہ وزیر اعلی راحت فنڈ میں 20 ہزار روپے بھی دیئے ہیں۔
هلدر کلب ساتھی پربير داس نے 50 ہزار روپے کی مدد کا کردار ادا کیا ہے جبکہ گول کیپر ارندم گھوش نے وزیر اعلی راحت فنڈ میں 25 ہزار روپے دیئے ہیں۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com