Connect with us
Saturday,12-June-2021

بین الاقوامی

بی سی سی آئی بقیہ آئی پی ایل کامقام طے کرنے کے تعلق سے جلدی میں نہیں

Published

on

BCCI-&-IPL

ملک میں کورونا وبا سے بگڑتے حالات کے درمیان منسوخ کئے گئے آئی پی ایل 2021 کے بقیہ مقابلوں کے دوبارہ انعقاد کے وقت اور مقام کے تعلق سے کافی اندازے لگائے جا رہے ہیں۔ خبریں یہ ہیں کہ کچھ کاونٹیوں نے آئی پی ایل کے بقیہ 31 میچوں کی میزبانی کے لئے دلچسپی دکھائی ہے، جس سے ٹورنامنٹ کے حقیقی اسٹیک ہولڈرز کے درمیان کھلبلی مچ گئی ہے۔

آئی پی ایل کے اس سیزن کو مکمل کرنے کے لئے انڈین کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی) یقیناً ستمبر میں ایک کھڑکی تلاش کر رہا ہے، لیکن وہ انعقاد کا مقام طے کرنے کی جلدی میں نہیں ہے۔ اس میں بھی کوئی دورائے نہیں ہیں، کہ بی سی سی آئی کو آگے چل کر آئی سی سی (انٹرنیشنل کرکٹ کونسل) کے ساتھ معاہدہ کرنا ہی ہوگا، تاکہ متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کے تعلق سے دونوں کے درمیان کوئی ٹکراونہ ہو، جو آئی پی ایل اور ٹی-20 عالمی کپ دونوں ٹورنامنٹ کے لئے سب سے اچھا ممکنہ انعقاد کا مقام ہو سکتا ہے۔

آئی پی ایل کے انگلینڈ میں منعقد ہونے کی خبروں کے تعلق سے فی الحال انگلینڈ اینڈویلز کرکٹ بورڈ (ای سی بی) کے حکام نے کوئی مثبت ردعمل نہیں دیا ہے، لیکن انگلینڈ کے ایک کاونٹی کلب ہیمپشائر کے مالک راڈ برانسگرو نے اس پر حیرانی کا اظہار کیا ہے۔ انہوں نے کہا، ’’میں نے اس بارے میں سنا ہے لیکن یقین نہیں کر پا رہا ہوں کہ یہ کیسے ہو سکتا ہے۔ موجودہ انتظام کے مطابق یہاں آئی پی ایل کی میزبانی کرنا غیر قانونی ہوگا۔ لندن کے میریلبون کرکٹ کلب نے بھی اس پر کوئی تبصرہ نہیں کیا ہے۔

آئی سی سی کی چیف ایگزیکٹو کمیٹی نے جمعرات کو ورچوئل طریقے سے ایک میٹنگ کے دوران آئی پی ایل کے لئے انگلینڈ ایک ممکنہ مقام ہونے کے بارے میں تو نہیں، لیکن آئی سی سی کیلنڈر پوسٹ 2023 پر تبادلہ خیال کیا تھا۔

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

بین الاقوامی

سری لنکا دورے میں شکھردھون سنبھالیں گے کپتانی، بھونیشور نائب کپتان

Published

on

Shikhar-Dhawan-&-Bhubaneswar

بائیں ہاتھ کے سلامی بلے باز شکھر دھون سری لنکا کے آئندہ دورے میں ہندوستان کی محدود اوورز ٹیم کی کپتانی کریں گے، جبکہ تیز گیند باز بھوونیشور کمار نائب کپتان ہوں گے۔ ہندوستان کی ٹیسٹ ٹیم آئی سی سی ورلڈ ٹیسٹ چیمپیئن شپ فائنل اور پھر انگلینڈ کے خلاف پانچ میچوں کی ٹیسٹ سیریز کے لئے اس وقت انگلینڈ میں ہے، اس لئے نئے کھلاڑیوں کو آزمانے کا یہ ایک اچھا موقع ہے۔ ہندوستان کو سری لنکا کے اس محدود اوورز کے اس دورے میں تین ون ڈے اور تین ٹی ٹونٹی کھیلنا ہے۔ تمام میچز کولمبو میں واقع آر پریماداسا انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں کھیلے جائیں گے۔ ون ڈے میچز 13، 16 اور 18 جولائی کو کھیلے جائیں گے، جبکہ ٹی 20 میچ 21، 23 اور 25 جولائی کو ہوں گے۔

نیشنل کرکٹ اکیڈمی (این سی اے) کے سربراہ اور سابق ہندوستانی کپتان راہل دراوڑ بطور کوچ جولائی میں سری لنکا کا دورہ کریں گے۔ ٹیم کے کوچنگ عملے میں بھی ان کے این سی اے کے ساتھی ممبر شامل ہوں گے۔

Continue Reading

بین الاقوامی

چوتھی سیڈ صوفیہ کینن چوتھے راونڈ میں باہر

Published

on

seed-Sofia-Cannon

چوتھی سیڈڈ امریکہ کی صوفیہ کینن سال کے دوسرے گرینڈ سلیم فرنچ اوپن کے چوتھے راونڈ میں پیر کے روز شکست کھاکر باہر ہوگئیں کینین کو مسلسل سیٹوں میں 17ویں سیڈ یونان کی ماریہ سکاری نے 6-1، 6-3 سے آسانی سے شکست دی، ماریہ نے ایک گھنٹہ اور آٹھ منٹ میں یہ میچ جیت لیا، اور کوارٹر فائنل میں پہنچ گئیں، دفاعی چیمپئن اور اس مرتبہ آٹھویں سیڈ یافتہ پولینڈ کی ایگا سویتیک یوکرین کی مارتا کاسٹیوک کو ایک گھنٹے 32 منٹ تک چلے مقابلے میں چھ۔تین، چھ۔چار سے شکست دے کر آحری آٹھ میں پہنچ گئیں۔

اس طرح اس سال آٹھ کوارٹرفائنلسٹ میں چھ پہلی مرتبہ کسی گرینڈ سلیم کے آخری آٹھ میں پہنچی ہیں۔ اس سے قبل 2001 اور 1976 کے فرنچ اوپن اور 1969 کے آسٹریلین اوپن میں پانچ کوارٹرفائنلسٹ پہلی مرتبہ پہنچی تھیں۔

ان کھلاڑیوں مین سے ایک واحد گرینڈ سلیم فاتح سویتیک ہیں، جو 20 سال کی ہیں۔ ان کا کوارٹرفائنل میں یونان کی سکاری سے مقابلہ ہوگا۔

Continue Reading

بین الاقوامی

بولٹ کورینٹائن پروٹوکو ل میں چھوٹ کے بعد انگلینڈ کے خلاف دوسرے ٹیسٹ میں کھیل سکتے ہیں

Published

on

Trent-Bolt

انگلینڈ میں نئے کورینٹائن پروٹوکول کے سبب نیوزی لینڈ کے تیز گیند باز ٹرینٹ بولٹ انگلینڈ کے خلاف موجودہ ٹیسٹ سیریز کے دوسرے ٹیسٹ میں حصہ لے سکتے ہیں، آئی پی ایل 14 کے ملتوی ہونے کے بعد نیوزی لینڈ واپس آنے والے بولٹ کی پہلے صرف ہندستان کے خلاف عالمی ٹیسٹ چیمپئن شپ کے فائنل میں کھیلنے کی امید تھی۔

بولٹ گزشتہ ہفتہ کے آخر میں انگلینڈ میں اپنی ٹیم میں شامل ہوئے تھے اور کورینٹائن ضوابط میں چھوٹ کے ساتھ وہ سیدھے مشق شروع کرنے میں کامیاب رہے تھے اور اب ساوتھمپٹن میں ڈبلیو ٹی سی فائنل میں ہندستان کا سامنا کرنا سے پہلے ان کے پاس انگلینڈ کے خلاف دوسرے ٹیسٹ میں مشق کرنے کا موقع ہے۔

نیوزی لینڈ کے کوچ گیری اسٹیڈ نے انگلینڈ کے خلاف موجودہ ٹیسٹ سیریز کے پہلے میچ کے ڈرا کے ساتھ ختم ہونے کے بعد کہا کہ بولٹ کے پاس ایک موقع ہے۔ کچھ چیزیں تبدیل ہوئی ہیں۔ برطانوی حکومت نے اپنی کورینٹائن شرائط میں نرمی دی ہے اس لئے ٹرینٹ بولٹ ہماری امید سے تین یا چار دن پہلے کورینٹائن سے باہر آگئے ہیں۔ اس وقت ہمارے پاس جو بھی معلومات تھی اس حساب سے ہمارا منصوبہ بولٹ کو دوسرے ٹیسٹ میں نہیں کھلانے کا تھا لیکن اب ان کے تین دن پہلے کورینٹائن سے باہر آنے سے شاید وہ دوسرا ٹیسٹ کھیل سکتے ہیں۔

خیال رہے کہ نیوزی لینڈ کے تیز گیند باز انگلینڈ کے خلاف پہلے ٹیسٹ میں اثر انگیز رہے تھے جس میں ٹم ساودھی نے سب سے اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا تھا۔ ایسے میں اب بولٹ کے ٹیم میں شامل ہونے سے ایجبسٹن ٹیسٹ سے پہلے نیوزی لینڈ انتظامیہ کے لئے ٹیم کا انتخاب ایک سردردی ہوگا۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com