Connect with us
Friday,23-April-2021

جرم

ممبئی میں اب تک کی سب سے بڑی سونے کی بر آمدگی۔

Published

on

مبئی میں ڈی آر آئی نے اب تک کی سب سے بڑی کاروائی کو انجام دیتے ہوئے ڈونگری علاقے کے آس پاس چھاپہ مارکر ۱۳۵ کلو گرام سونا ضبط کیا ہے۔ اس معاملے میں اب تک ۷ لوگوں کی گرفتاری ہو چکی ہے۔ ڈی آر آئی (DRI)کے مطابق خفیہ جانکاری کے آدھار پر انھوں نے یہ کاروائی کی ہے۔

جانکاری کے مطابق اتنی بڑی مقدار میں یہ سونا ۲ مہینوں سے چھپا کر رکھا گیا تھا۔اس معاملے میں گرفتار عبدالعحد جارودار والا، شیخ عبدال عحد اور شعیب جاروداروالا نے یہ قبول کیا ہے کی انھوں نے کسی نثار عالیار نام کے شخص سے کل ۲۰۰ کلو گرام سے زیادہ سونا اسمگلنگ میں ملا تھا۔

انکے گراہکوں میں سے ایک راجو عرف منوج جین تھے جنہوں نے ۱۰۰ کلو گرام سونا اسمگلنگ سے خریدا تھا۔ ڈی آر آئی کو اس معاملے میں عقیل فروٹ والا اور ہپپو دھاکڑ نام کے شخص پر بھی شک تھا اور جانچ پر انکی بھی ملی بھگت سامنے آئی ہے۔ تو وہیں نثار عالیار نے دبئی سے بھارت میں ۲۰۰ کلو گرام سونے کی اسمگلنگ کی بات قبول کی ہے۔

نثار کا بیان ڈی آر آئی نے کسٹمس ایکٹ ۱۹۶۲(Custome Act 1962) کے تحت درج کیا گیا ہے۔ اس بارے میں ابھی اور جانچ کی جا رہی ہے۔ گرفتار ساتوں لوگوں کوعدالتی حراست میں لیا گیا ہے۔ممبئی کے اتحاس میں اب تک یہ سب سے بڑی مقدار میں سونے کی اسمگلنگ کی برآمدگی ہے۔

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

جرم

اشوک والیا کا کورونا سے انتقال

Published

on

Ashok Walia

دلی کانگریس کے سینئر لیڈر اشوک والیا کا کورونا انفکیشن کے سبب جمعرات کو انتقال ہوگیا۔ ریاستی کانگریس کے ایک سینئر لیڈر نے بتایا کہ ڈاکٹر والیا کچھ دن قبل کورونا سے متاثر پائے گئے تھے، اور اس کے بعد انہیں یہاں اپول اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا، جہاں آج صبح ان کا انتقال ہوگیا۔

ڈاکٹر والیا دلی حکومت میں مسلسل 15 برس تک وزیر رہے اور اس وقت کی وزیراعلی شیلا دکشت کے خاص اور قابل اعتماد تھے۔ انہوں نے دلی میں کانگریس کو مضبوط کرنے میں اہم کردار ادا کیا تھا۔
پیشے سے ڈاکٹر، ڈاکٹر والیا چار بار دلی اسمبلی کے رکن رہے۔ انہوں نے سال 1993 میں سیاست میں داخلہ کیا اور دلی حکومت میں تعلیم، صحت اور خزانہ کی وزارت جیسے اہم عہدوں پر کام کیا۔

Continue Reading

جرم

سیتا رام یچوری کے بیٹے کی کورونا سے موت

Published

on

Ashish-Yechury

مارکسسٹ کمیونسٹ پارٹی سی پی آئی (ایم) کے سینئر لیڈر سیتا رام یچوری کے بڑے بیٹے آشیش کی جمعرات کو کورونا انفیکشن سے موت ہوگئی۔ مسٹر یچوری نے آج صبح ٹوئٹ کر کے یہ اطلاع دی۔

انہوں نے اپنے ٹوئٹ میں کہا ’’بہت دکھ کے ساتھ مجھے مطلع کرنا پڑ رہا ہے کہ میں نے اپنے بڑے بیٹے آشیش یچوری کو آج صبح کووڈ۔19 میں کھو دیا ہے۔ میں ان سبھی ڈاکٹروں، نرس، صحت کارکنان، صفائی ستھرائی کے کارکن اور ہمارے ساتھ کھڑے لوگوں کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں، جنہوں نے میرے بیٹے کا علاج کیا، اور ہمیں امید دلائی۔‘‘

کووڈ۔19 سے متاثر 35 سالہ آشیش یچوری گڑگاؤں کے میدانتا اسپتال میں دو ہفتوں سے داخل تھے اور ان کی حالت میں بہتری بھی آرہی تھی لیکن آج صبح ساڑھے پانچ بجے اچانک ان کی موت ہوگئی۔

Continue Reading

جرم

ملک میں کورونا کا قہر جاری، پھر 2،95،041 نئے مریض

Published

on

corona-....,

ملک میں کورونا وائرس کی تباہ کاری جاری ہے، اور اس کی خوفناکی کی گواہی گزشتہ ایک ہفتہ کے اعداد ہیں، جس میں وائرس کے لگاتار دو لاکھ سے زائد یومیہ کیسز سامنے آئے ہیں، گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران، یہ تعداد تقریبا تین لاکھ کے قریب پہنچ چکے ہیں اور اسی عرصے میں دو ہزار سے زیادہ مریض اپنی جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں، دریں اثنا، ملک میں اب تک 13،01،19،310 افراد کو کورونا ویکیسین کے ٹیکے دیئے جا چکے ہیں۔

مرکزی وزارت صحت کی جانب سے بدھ کی صبح جاری کردہ تازہ ترین اعداد و شمار کے مطابق گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ملک میں 2،95،041 نئے کیسز کی آمد کے ساتھ کورونا متاثرین کی تعداد بڑھ کر ایک کروڑ 56 لاکھ 16 ہزار 130 ہوگئی ہے۔ ایکٹیو کیسز کی تعداد 21،57،538 ہوگئی ہے۔ دوسری طرف 1،67،457 مریض صحت مند ہوئے ہیں جس سے یہ تعداد 1،32،76،039 ہو چکی ہے۔ اسی عرصے میں 2023 مزید مریضوں کی ہلاکت کے ساتھ، اس بیماری سے اموات کی مجموعی تعداد بڑھ کر 1،82،553 ہوگئی ہے۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com