Connect with us
Wednesday,30-September-2020

تفریح

بوبی دیول کی فلم ’کلاس آف 83‘ کا ٹریلر ریلیز

Published

on

بالی وڈ اداکار بوبی دیول کی آنے والی فلم ’کلاس آف 83‘ کا ٹریلر ریلیز ہو گیا ہے۔

بوبی دیول آنے والی ویب سریز فلم ’کلاس آف 83‘ میں پولیس افسر کا کردار ادا کرتے نظر آئیں گے۔
فلم ’کلاس آف 83‘ کا ٹریلر ریلیز کردیا گیا ہے۔
اس فلم کو شاہ رخ خان کی اہلیہ گوری خان اور گورو ورما نے پروڈیوس کیا ہے۔
فلم کے ہدایتکار اتل سبھروال ہیں۔

بوبی دیول کی ’کلاس آف 83‘ کی کہانی ایک پولیس آفیسر کی ہے جس کی سزا کے طور پر پوسٹنگ کی جاتی ہے۔
پولیس افسر کو پولیس اکیڈمی کا ڈین بنادیا جاتا ہے۔
لیکن وہ فیصلہ کرتا ہے کہ وہ بدعنوان بیوروکریسی کو سزا دلا کر رہے گا۔
یہ فلم ایک حقیقی واقعے پر مبنی ہے۔

فلم ’کلاس آف 83‘ کے ٹریلر میں دکھایا گیا ہے کہ غلط لوگوں کے خلاف کھڑے بابی دیول اپنے مشن کو مکمل کرنے کے لئے پانچ افراد کی ٹیم تیار کرتے ہیں ۔
ایکشن اور تھریلر سے بھرپور فلم میں ممبئی پولیس کی جانبازی دکھائی جائے گی۔
فلم ’کلاس آف 83‘ سید یونس حسین زیدی کی اسی نام پر لکھی گئی کتاب پر مبنی ہے۔
یہ فلم 21 اگست کو نیٹ فلکس پر ریلیز ہوگی ۔
فلم ’کلاس آف 83‘ میں بوبی دیول کے علاوہ انوپ سونی ، وشوجیت پردھان ، جوائے سین گپتا کے اہم کردار ہیں-

تفریح

منگل کو ریا چکرورتی کی ضمانت پر سماعت، این سی بی عدالت میں تحقیقات کے بارے میں معلومات دے سکتی ہے

Published

on

منگل کو ممبئی ہائی کورٹ میں ریا چکرورتی کے علاوہ، اس کے بھائی شووک، سوشانت سنگھ کے سابق ملازم، سیموئیل مرانڈا، دیپش ساونت اور منشیات فروش باسط پیرہار کی ضمانت پر سماعت ہوگی۔ یہ سماعت اہم ہے کیونکہ ہفتے کے روز، جب این سی بی نے دیپیکا پڈوکون، سارہ علی خان، شردھا کپور، سے تفتیش کی۔ این سی بی کے ڈپٹی ڈائریکٹر ایم اے جین نے میڈیا کو بتایا تھا کہ اب وہ اپنی سرمایہ کاری کے بارے میں عدالت میں ہی بتائیں گے۔
ہفتے کے روز، سموئل مرانڈا سے مربوط ہونے والی ایک لنک سے پوچھ گچھ کی گئی جب دھرما پروڈکشن کے سابق پروڈیوسر / ہدایتکار کشیتج پرساد کو اس معاملے میں گرفتار کیا گیا تھا۔ سیموئیل مرانڈا کا نام بھی اس سنڈیکیٹ میں ہے جس کا نام این سی بی کے ذریعہ ریا چکرورتی نے دیا ہے۔ دراصل، اتوار کو کشیتج کے ریمانڈ کے دوران، این سی بی نے بتایا کہ وہ اس معاملے میں گرفتار کرمجیت سنگھ آنند سے منشیات خریدتا تھا۔ سیموئیل مرانڈا نے کرمجیت سے منشیات بھی استعمال کیں۔
ہمیں بتادیں کہ منشیات کے معاملے کی تحقیقات کے دوران منشیات کنٹرول بیورو (این سی بی) کو تسلی بخش جواب نہ ملنے کے بعد ریا کو گرفتار کیا گیا تھا۔ بتایا گیا تھا کہ این سی بی سوشانت کے لئے منشیات کی خریداری کے معاملے میں 10 سال کی سخت قید کے لئے ریا سے لابنگ کررہی ہے۔

Continue Reading

تفریح

’اتنی شکتی ہمیں دینا داتا‘گیت کے تخلیق کار ابھیلاش کا انتقال

Published

on

’اتنی شکتی ہمیں دینا داتا‘کے تخلیق کار ابھیلاش کا گزشتہ دیرشب ممبئی کے ایک نجی اسپتال میں انتقال ہوگیا۔وہ 74 سال کے تھے۔
مسٹر ابھیلاش کے ایک خاندانی دوست وجے پربھاکر نگرکر نے یہاں بتایا کہ مسٹر ابھیلاش نے مارچ میں پیٹ کے ایک ٹیمور کا آپریشن کرایا تھا،تبھی سے ان کی طبیعت خراب چل رہی تھی۔گورے گاوں مشرق کے شیو دھام میں ان کی آخری رسومات اداکی گئیں۔ان کا حقیقی نام اوم پرکاش کٹاریا تھا۔ان کی پیدائش 13 مارچ 1946 کو دہلی میں ہوئی تھی۔پسماندگان میں ایک بیٹا ہے۔
انہوں نے بتایا کہ سابق صدر گیانی زیل سنگھ نے انہیں کلاشری ایوارڈ سے نوازاتھا۔فلمی نغمہ نگار ابھیلاش کا عالمی شہرت یافتہ نغمہ’اتنی شکتی ہمیں دینا داتا‘ملک کے 600 کالجز میں دعائیہ گیت کی شکل میں گایا جاتا ہے۔دنیا کی آٹھ زبانوں میں اس گیت کا ترجمہ ہوچکا ہے اور اسے دعائیہ گیت کی شکل میں گایا جاتا ہے۔اس نغمہ کو سال 1985 میں فلم انکش کے لیے موسیقی سے سجایا گیاتھا۔اس نغمہ کو تقریباً دوکروڑ موبائیل صارفین نے اپنا کالر ٹیوں بنایا ہے۔
اتنی شکتی ہمیں دینا داتا کے علاوہ مسٹر ابھیلاش کے لکھے سانجھ بھئی گھرآج(لتا)آج کی رات نہ جا(لتا)، وہ جو خط محبت میں(اوشا)، تمہاری یاد کے ساگر میں(اوشا)، سنسار ہے اک ندیا(مکیش)، تیرے بنا سونا میرے من کا مندر(یسوداس)، وغیرہ نغمے بھی بے حد مقبول ہوئے۔وہ تقریباً 40سالوں سے فلمی دنیا میں سرگرم رہے۔مکالمہ نگاری اور نغمہ نگاری کے لیے مسٹر ابھیلاش کوسر آرادھنا ایوارڈ، ماتو شری ایوارڈ، سنے گوورس ایوارڈ، فلم گوورس ایوارڈ، ابھینو شبد شلپی ایوارڈ، وکرم اتسو ایوارڈ، ہندی سیوا سمان اور داداصاحب پھالکے اکادمی ایوارڈ سے نوازا گیا ہے۔وہ اسکرین رائٹر ایسو سی ایشن کے جوائنٹ سکریٹری اور انڈین پرفارمنگ رائٹ سوسائٹی کے ڈائریکٹر کے عہدے پر بھی فائز رہ چکے ہیں۔

Continue Reading

تفریح

این سی بی نے کشیتج پرساد کو بڑی شخصیات کو ملوث کرنے پر مجبور کیا: ستیش مانشیندے

Published

on

بالی ووڈ میں منشیات کی چیٹ منظر عام پر آنے کے بعد بالی ووڈ کے بہت سارے اسٹار نارکوٹکس کنٹرول بیورو کے نشانے پر آگئے ہیں۔ منشیات کے چیٹ میں متعدد بڑی شخصیات کے نام سامنے آئے اور ان سے پوچھ گچھ کی گئی۔ اسی کے ساتھ ہی، ڈرگ چیٹ کیس میں، این سی بی نے دھرما پروڈکشن کے ملازم کشیتج پرساد کو حراست میں لیا ہے۔ ان کے وکیل نے این سی بی پر سنگین الزامات عائد کیے ہیں۔
سابق اسسٹنٹ ڈائریکٹر اور ایگزیکٹو پروڈیوسر، کشیتج پرساد، دھرما پروڈکشن کے وکیل ستیش مانشیندے نے این سی بی کے خلاف سنسنی خیز الزامات لگائے ہیں۔ ستیش مانشیندے نے دعوی کیا ہے کہ کچھ بڑی شخصیات کو NCB نے زبردستی کشیتج پرساد کو ملوث کرنے پر مجبور کیا۔
این سی بی نے 24 گھنٹوں سے زیادہ تک پوچھ گچھ کے بعد کشیتج پرساد کو تحویل میں لے لیا۔ عدالت نے اسے این سی بی کے 6 دن کے ریمانڈ پر طلب کیا۔ کشیتج پرساد 3 اکتوبر تک این سی بی کی تحویل میں رہیں گے۔ کشیتج کو منشیات رکھنے اور سپلائی کرنے کے الزام میں ایک دن قبل حراست میں لیا گیا تھا۔
کشیتج پرساد کے نام کو بھی راکولپریت سنگھ نے سوال میں لیا تھا۔ کشیتج پرساد دہلی میں تھے اور پھر این سی بی سمن طلب کرکے ممبئی پہنچ گئے۔ کشیتج پرساد نے مبینہ طور پر بتایا ہے کہ انہیں اس معاملے میں ملوث کیا جارہا ہے اور اس کا منشیات فروشوں سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com