Connect with us
Saturday,27-February-2021

قومی

وراٹ کوہلی نے کہا کہ ٹورنامنٹ زیادہ طویل نہیں ہے

Published

on

Virath-Kohli

آئی پی ایل 12 میں راجستھان رائلس کے خلاف مقابلہ ہارنے کے بعد رائل چیلنجرز بنگلور کے کپتان وراٹ کوہلی نے کہا کہ ٹیم کو اب بھی صحیح توازن کی تلاش ہے سے ادا نہ کرنا ہے۔
مثال کے طور پر شمران هیتمائر کو گزشتہ چار مقابلوں میں مڈل آرڈر، الیون میں نہیں، سلامی بلے باز اور پھر مڈل آرڈر میں كھلايا گیا جسے آخری الیون میں سبھی کی کارکردگی پر اثر پڑا ہے۔
وراٹ نے مقابلے کے بعد کہاکہ ٹورنامنٹ زیادہ طویل نہیں ہے۔

قومی

یوسف پٹھان کا کرکٹ کے سبھی فارمیٹوں سے ریٹائرمنٹ

Published

on

Yousuf-Pathan

ہندوستان کے آل راونڈر یوسف پٹھان نے جمعہ کے روز کرکٹ کے سبھی فارمیٹ سے ریٹائرمنٹ لینے کا اعلان کیا۔ یوسف پٹھان نے ٹویٹر پر اپنے ریٹائرمنٹ کا اعلان کیا۔ 38 سالہ آل راؤنڈر نے کرکٹ کے تمام فارمیٹوں سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کرتے ہوئے ٹویٹ کیا، “میں سبھی طرح سے حمایت کرنے اور پیار دینے کے لئے اپنے کنبے، دوستوں، مداحوں، ٹیم، کوچوں اور ملک کا پورے دل سے شکریہ ادا کرتا ہوں۔ مجھے یقین ہے کہ آپ سب مستقبل میں بھی میری حوصلہ افزائی کرتے رہیں گے۔

یوسف نے اپنے کرکٹ کیریئر میں 57 ون ڈے اور 22 ٹی ٹونٹی انٹرنیشنل میچ کھیلے۔ انہوں نے ایک روزہ بین الاقوامی میچ میں کل 810 رنز اور ٹی ٹوئنٹی میں 236 رن بنائے۔ بین الاقوامی کرکٹ میں ان کے کیریئر کا سب سے اہم وقت 2010 میں تھا جب انہوں نے بنگلور میں نیوزی لینڈ کے خلاف ناٹ آوٹ 123 رنز بنائے تھے۔ اس میچ میں ہندوستان 316 رن کے ہدف کا تعاقب کرنے اترا تھا۔ یوسف نے آف اسپن گیندبازی بھی کہ اور بین الاقوامی کرکٹ میں 46 وکٹیں حاصل کیں۔

یوسف 2007 میں ٹی 20 ورلڈ کپ اور 2011 میں ون ڈے ورلڈ کپ جیتنے والی ہندوستانی ٹیم کا حصہ تھے۔ یوسف 12 سال تک انڈین پریمیر لیگ (آئی پی ایل) کا بھی حصہ رہے۔ وہ آئی پی ایل میں راجستھان رائلز اور کولکتہ نائٹ رائڈرز کے لئے کھیلے۔ انہوں نے آئی پی ایل میں مجموعی طور پر 3204 رنز بنائے اور 42 وکٹیں حاصل کیں۔

یوسف نے فرسٹ کلاس کرکٹ میں اپنے کیریئر کی شروعات 02-2001 میں کی تھی۔ وہ 02-2001 کے گھریلو سیزن میں سوراشٹر کے خلاف بڑودہ کے لئے کھیلے تھے۔ انہوں نے فرسٹ کلاس کرکٹ میں مجموعی طور پر 4800 رن بنائے اور 201 وکٹیں حاصل کیں۔

Continue Reading

قومی

مہاراشٹرا کے تین شہروں میں لگ سکتا ہے لاک ڈاؤن ؟ اجیت پوار نے دیئے اشارے

Published

on

ajit-pawar

مہاراشٹرا میں لگاتار بڑھتے ہوئے کورونا کے اثرات کے پیش نظر وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے نے آج ایک اہم اجلاس طلب کیا ہے۔ ریاست کے ودربھ خطے میں کرونا وباء پھیل رہی ہے۔ نائٹ وزیر اعلی اجیت پوار نے کہا کہ ودربھ کے ایوت محل، اکولہ اور امراوتی کے ان 3 اضلاع میں، کورونا کے مریضوں کی تعداد میں کافی اضافہ ہوا ہے۔ ایسی صورتحال میں آج کی میٹنگ میں ان تینوں اضلاع کے بارے میں ایک اہم فیصلہ لیا جاسکتا ہے۔ اب دیکھنا یہ ہوگا کہ کیا ریاستی حکومت ان تینوں اضلاع میں ایک بار پھر لاک ڈاؤن لگائے گی یا نہیں۔

گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران، مہاراشٹر میں 4787 نئے کیس سامنے آئے ہیں۔ اسی وقت ریاست میں مریضوں کی کل تعداد 20،76،093 ہوگئی ہے۔ ریاست میں پچھلے 24 گھنٹوں کے دوران 40 افراد کی موت ہوچکی ہے۔ جبکہ کورونا سے اب تک ریاست میں مجموعی طور پر 51،631 افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔ اس وقت ریاست میں ایکٹیو مریضوں کی تعداد 38،013 ہے۔ ممبئی میں بھی کورونا کیسز بڑھ رہے ہیں۔ پچھلے 24 گھنٹوں میں ، کورونا کے 721 نئے مریضوں کی تصدیق ہوئی ہیں۔ جبکہ تین مریض دم توڑ چکے ہیں۔ جس کی وجہ سے بی ایم سی کی مشکلات اور بھی بڑھ گئی ہیں۔ ممبئی میں اب تک کل معاملات 3،15،751 پر پہنچ چکے ہیں۔ جبکہ شہر میں اب تک 11،428 کورونا مریض فوت ہوچکے ہیں۔

Continue Reading

قومی

آر سی سی کرکٹ کا خطاب ایم ۔ 10 اکیڈمی نے جیتا

Published

on

RCC-Cricket

مین آف دی ویووان جندل (57) اور مدھور یادو (42) کی شاندار بلے بازی اور ایس واہی (3/18) اور موکش آنند (3/34) کی بہترین گیند بازی کی بدولت ایم۔

10 اکیڈمی نے ویسٹ دہلی اکیڈمی کو ایک طرفہ میچ میں 114 رنز سے شکست دے کر آر سی سی انڈر۔ 10 کرکٹ ٹورنامنٹ کا خطاب جیت لیا۔

Continue Reading
Advertisement

رجحان

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com